Annons:
Etikettoff-topic
Läst 902 ggr
tezzie
2008-04-28 20:45

O.T. Fåglar.ifokus

Hej!

Jag tänkte höra runt lite om det finns något intresse för en fåglar.ifokus (tamfåglar)?

Det är Sweelin som efterlyser en sådan sajt, men tyvärr är hon för ung för att starta upp den själv :(

*** Kärleken övervinner allt ***

Annons:
Mikaela_B
2008-04-28 21:47
#1

Finns säkert stort intresse för de, många som har fåglar dock har jag inte intresset men kul att kolla in på ibland =)

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
2008-04-29 01:16
#2

Ja det är intressant. Tyvärr så ska jag starta en annan iFokus tråd så jag kommer inte ha tid till fåglar. Gå in på www.zoonen.com och skriv ut frågan där.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

tezzie
2008-04-29 11:53
#3

vad synd:(

Men det känns lite dumt att skriva på ett annat forum, eller är det inte det? Jag vet inte riktigt vad zoonen är för något…

*** Kärleken övervinner allt ***

Mikaela_B
2008-04-29 11:59
#4

#3 ääh jag har skrivigt där, många skriver där, inget att bry sig om liksom…. med tanke eftersom att du enbart frågar om intresse finns så tycker jag inte att de är någon skada så.

zoonen.com också djurforum om så kalla de, och jag vet där att de finns otroligt mycket människor med stor pasion och intresse för div fåglar!

tycker allt att de kan va värt att kolla om intresset finns där =)

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
2008-05-02 09:17
#5

ja det är ju snabbast att nå djur folk på zoonen. tycker kaj som har sidan inte om det så säger han till att han helt enkelt tagit bort inläggen. inge mer med det.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: