Annons:
Etikettallmänt
Läst 1193 ggr
Mikaela_B
2008-04-29 01:49

bara jag??

är de bara jag som tycker att de skall dimpa in mer kotte folk eller?? Tror inte de va.. nu vill vi ha in massa mer folk!

Komigen nu alla nu får vi hjälpas åt, annars kommer de vara bara vi som sitter här snart och diskuterar samma sak med exakt samma personer :P och då kommer vi inte ut med igelkottar och allt va nu som hänger med ut i världen!!!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
zickan
2008-04-29 02:02
#1

jepp.. jag märker det. men hur jagar man folk hit. jaghar länkat på min hemsida.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
2008-04-29 02:06
#2

#1 jag har precis beställt mitt web hotel med domän och hela kittet så de lär inte komma upp någon ny hemsida förens slutet av veckan lr nått…

har försökt på zoonen utan någon direkt bra respons, inte heller ifrån repti, så ja vette sjutton

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
2008-04-29 13:47
#3

Jag kan länka hit från min hemsida,
sen även skicka ut till mina kotteköpare och tipsa dom om sidan ;) Förhoppningsvis blir någon intresserad och tittar in :D

Mikaela_B
2008-04-29 13:56
#4

#3 wiiiee! ja de får man hoppas, jag skickar med information med mina köpare och de som tar omplaceringar men inga av dom har dykt upp än, så jag hoppas att jag får se några av dom här snart :P

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
2008-04-29 14:01
#5

Tänkte inte på att skriva med denna sidan när jag levererade igelkottarna. Men ska mejla runt till alla nu och höra hur det går för dom med sina kottar :)

Mikaela_B
2008-04-29 14:08
#6

#5 låter ju toppen =) skall fixa fåldrar etc som man kan ha på ex mässor etc och representera igelkottarna lite =)

usch jag har inget liv verkligen :P igelkotten borde bli mitt andra namn, de enda som dagarna räcker till ju haha!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
zickan
2008-05-02 09:18
#7

jag har svarat på lite annonser och skickat med info att det går och annonsera på iFokus sidan med.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-02 11:53
#8

Jag kan länka hit från nån sida som jag också ofta sitter inne på. Har sett några där dom vart kotteintresserade i forumen ^^ :D

zickan
2008-05-02 22:37
#9

folk är sega. för fint väder ute

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-02 23:01
#10

#9 haha oh ja :P regn regn regn xD iaf här igår o idag

zickan
2008-05-03 01:30
#11

jasså. trisst.. vi har haft solsken och underbart. nu i sthlm i dag har det duggat lite men inte alls farligt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-03 01:33
#12

Aha ;D okej. trevligt.

Jag hoppas det blir lite mer grillväder här snart! =)

zickan
2008-05-03 01:53
#13

ja.. :-).. grillning..

mamma ringde i kväll. vi ska ha träff med minigolfklubben i år igen för vi har för mycket pengar i kassan. mamma betalar båt til gotland och de betalar stuga och mat på fårö i mitten av maj.. inte helt fel :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
FunkyShrimp
2008-05-03 02:15
#14

ooh najs! :D det hade vart nåt ;D

zickan
2008-05-03 11:17
#15

ja skönt att få komma hem lite.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-03 12:24
#16

Vill också till Gotland igen. Var massa år sedan :O! O det är så himla härligt där.

zickan
2008-05-05 03:11
#17

jag tycker det är rätt segt där men jag har nog varit där för mycket. dock så skönt att få komma hem till mamma och äta go mat :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-05 05:53
#18

Jomen så brukar det vara. Alla vill typ till sthlm o festa, men jag som bott där i 10 tkr det är skittrist typ :P

Ja eller hur ;D haha. inget slår mammas mat :)

zickan
2008-05-06 20:13
#19

nja sthlm är alltid sthlm. man saknar pulsen efter ett tag. själv bott i sthlm ca 5år innan jag flyttade igen. Men jag saknar dit hela tiden. men när man är där för länge längtar man bort.

Ja mammas mat är ju den bästa. Ska även bli underbart att åka ut på fårö igen och spela lite minigolf, brännboll och umgås med golf klubben jag växt upp med. :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-06 21:16
#20

jo kan jag tänka mig^^
Jag själv dock är aldrig hemma i sthlm typ^^ Har skitkul härborta så ;D + att det är så dyrt att åka! ;O

Jag brukar längta tillbaka hit så fort tänker tanken på att jag ska hem xD haha.

Fan va mysigt det låter! :) minigolf är grymt kul ;D vi hade grillning igår :) då spelade folk brännboll. Jag fick vara poängräknaren och fotografen av nån anledning :P

 Var precis ute och köpte en massa mat. Ser inte så varmt ut innefrån rummet. Men satan! :P varmt det var haha. svettades ju när man gick xD

Annons:
zickan
2008-05-06 22:35
#21

hehe.. du får gå en match med mig ;-) Jag har alltid spelar minigolf. tävlat sedan jag orkade gå ett varv runt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-05-06 22:39
#22

Men jisses! Lätt att man loosar då eller? xD haha

Upp till toppen
Annons: