Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1308 ggr
Mikaela_B
4/29/08, 4:11 PM

Malmö tropikmässa

Någon som skall på mässan den 31/5-08 ?

Ev blir de till att jag kommer åka, får se men de lutar åt det iallafall =)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Hatasallad
4/29/08, 9:05 PM
#1

Ligger mässan långt ifrån tågstationen? xD Annars kan man ju komma :P

Mikaela_B
4/29/08, 9:07 PM
#2

#1

http://clients.kartena.se/start/visaobjektmnavigator.asp?objektid=32201&kundid=&kartid=&mode=&lang=sve

där har du länk till karta så kan du se vart de ligger.

de skall inte vara allt för långt ifrån stationen…

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
4/29/08, 9:08 PM
#3

Jag ska dit. Måste lämna en hel del ödlor + hämta upp lite annat smått och gott :) Sen blir det till att gå runt och prata med allt trevligt folk där är :)

#1 Det ligger en bit ifrån stationen, vet inte om det går buss dit, men det bör det göra, det är Malmö!

Mikaela_B
4/29/08, 9:10 PM
#4

#3 ooh trevligt, funderar själv på att åka.. men dock inget bestämt en då de ev kan krocka med väserås planer etc, allt kommer ju så olämpligt som de kan bli, varför maj månad som redan e fullbokad för mig :P

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
4/29/08, 9:14 PM
#5

#4 Haha, det är jobbigt när man har mycket annat att göra. Men alla Reptilmässor som ligger i Skåne går före allt annat för mig :)
Det kommer en till i oktober tror jag  om det blir som förra året som också är i Malmö ;)

Mikaela_B
4/29/08, 9:18 PM
#6

#4 oktober --.-- då kommer den säkert på ett olämpligt datum den med, typ när jag åker till Milwaukee lr nått haha! för de är i oktober… :P

ska du inte visa kottar på mässan ;) ??

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
[Catteklina]
4/29/08, 9:21 PM
#7

#6 Brukar vara sista lördagen i månaden ;)
Nej, inget bokat bord, vet inte hur det blev med dom konstiga reglerna från Jordbruksverket. Ett tag var det snack om att man var tvungen att följa L80 på mässorna och då får jag boka ett helt rum till mina kottar ;) Inte så smart!
Men kanske till hösten när allt är klarare :D

Mikaela_B
4/29/08, 9:23 PM
#8

#6 jo men de e jätte rörigt, men dom nya reglerna stod de ju bara ang reptiler och amfibier väl? de va väl dom som va klara iallafall så dom kan ju inte säga nått om dom inte skriver in det!

www.blueberryhedgehogs.com

[Catteklina]
4/29/08, 9:26 PM
#9

#8 Vågar inte chansa att behöva stå och tjafsa med någon gubbe där, usch nej! Men vi får se, ändrar dom det så är det nog rätt så kört för alla mässorna i Sverige.

Mikaela_B
4/29/08, 9:32 PM
#10

#9 tror inte att dom kommer göra de, seriöst… nu får dom la ändå ge sig allvarligt talat liksom…  trött jag blir, eftersom att jag tänkte se om ja kan ta mig till mässor etc med mina sedan, dock vet ja inte om de blir i år… får se på de där.. men orka om dom skall krångla så :S tänker ju inte ha dom lösa liksom haha! sitta med om i knät hela tiden och ta med sig massa medhjälpare :P

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
4/30/08, 2:18 AM
#11

jag skulle vilja men jag fyller år i samma veva så jag tänkte ha grillning här istället. spar på min ekonomi lite

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Catteklina]
4/30/08, 2:19 AM
#12

#11 Smart lösning. För mycket pengar åker varje gång på dessa mässorna *puh* Brukar förhandsboka djur innan mässan, annars finns risken att alla pengar åker på helt andra saker, haha :D

zickan
4/30/08, 3:15 AM
#13

hahaha.. jo jag vet. jag är ju fd stor reptil ägare. åkte runt på alla mässor som var. hjälpte mest till att sälja åt en bekant som tur var. Men bränna pengar är inte svårt. Skulle dock behöva hel kyckling, möss, pinkis och massa mask. Men ska till sthlm i helgen så jag får jaga det där istället.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
[Catteklina]
4/30/08, 1:17 PM
#14

#13 Jo, jag har sett inne på din zoon tror jag det var om jag inte minns helt fel att du haft en hel del reptiler :)
Ja, det är väl mässa i Sthlm nu också, eller det var kanske någon av dom föregående helgerna? *dåligt minne* Med alla mina djur som käkar insekter så blir det Cricket Express varje månad, haha :D

Mikaela_B
5/1/08, 10:13 PM
#15

Jaha, nu ser de ut som att jag kommer åka iallafall, "mina" pojkar skall tydligen släpa mig ditt för att hålla koll på dom så att dom sköter sig medans det skall hyras bord och säljas av lite läskiga mångbenta krabater.. *iiih* :P

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: