Annons:
Etikettallmänt
Läst 1195 ggr
Susan80
5/29/08, 9:34 PM

hemsida

Jaha då var det dax att få eran dom. Har väntat med att lägga upp den tills den är nästan klar, har ett par saket till jag jobbar på men ja vad tycks så här långt? Vill gärna ha både posetiv och negativ kritik beroende på vad ni tycker

 Min hemsida http://hem.bredband.net/abrsus/

Annons:
FunkyShrimp
5/29/08, 10:00 PM
#1

Fint! :)

Dock lite felskrivningar och särskrivningar.

Hittade lite fel här med: "Antingen är det en Afrikansk pygmé  igelkott eller en Egyptisk långörad igelkott eller en Tenrec. Som är dom "vanliga" arterna på tam igelkott och som finns att hitta runt i våra svenska hus".

Tenrec är dock ingen igelkott. Det är en egen art av djur.

Och Självbespottningen :) de gör dom ifall de tycker att någonting luktar gott och vill lukta likadant själv. vad jag har fått förklarat för mig iallafall.

Men annars tyckte jag det var bra! :)

Susan80
5/29/08, 10:17 PM
#2

Tack för ditt svar. Uppskattar det verkligen Glad

Tenrec att klassad som en typ av igelkott, men på hemsidag nämner jag bara att den finns. Tenrec har jag inte gått in på alls då jag inte vet mycket om den.

Självbespottningen finns det många förklaringar på varför dom gör jag har hört flera men det är inget konkret och bevisat varför dom gör det. Det kan även vara ett försvar. Så när jag inte har nått konkret på det vill jag inte ta upp en anledning.

Mikaela_B
5/29/08, 10:24 PM
#3

Självbestoppning kan vara både att dom gillar lukten men dom kan även använda sig av de vid försvar/varning och även om de är något dom inte gillar.

Så de är som #2 säger, de finns ingen korrekt förklaring till varför dom använder sig av självbespottning. då dom kan göra detta i flera olika sammanhang.

jag tycker att de ser bra ut på hemsidan tycker dock att du även kan nämna i torrfodret förutom Royal canin och Light foder så tycker jag att de skall stå med Hill´s sensetive stomage
Då dom har mkt känsliga magar och detta foder håller dom till godo på de mesta och ändå visar respekt för magarna på dom. =)

www.blueberryhedgehogs.com

Susan80
5/29/08, 10:42 PM
#4

#2 Tack för svar.

Hill´s sensetive stomage okej har inte varit i kontakt med den. Finns att köpa överallt? Japp tar med det oxå då på hemsidan.

Mikaela_B
5/29/08, 11:11 PM
#5

#4 Jag kör på detta fodret så de är därför jag vet ;)
De finns att köpa på dom flesta zoo butiker som säljer Hills foder!

www.blueberryhedgehogs.com

FunkyShrimp
5/29/08, 11:22 PM
#6

#3 * Självbespottning ;)
hahaha :D lät så kul med din felskrivning.

Annons:
Mikaela_B
5/29/08, 11:44 PM
#7

#6 skyller på min dyslexi ;)
Stavninger är lika efter som jag själv är i huvudet på morgonen som ex :P

www.blueberryhedgehogs.com

FunkyShrimp
5/30/08, 12:01 AM
#8

#7 haha :D

Sidentass
5/30/08, 9:08 PM
#9

Himmel så fint du gjort…o vilka vackra bilder på de ljuvliga varelserna:-)

FunkyShrimp
5/30/08, 9:10 PM
#10

Jag vill ha en Tenrec Skrikandes

Upp till toppen
Annons: