Annons:
Etikettoff-topic
Läst 618 ggr
ParaKiss
6/11/08, 3:31 PM

Hjälpa hemlösa djur?

Jag gör en ny tråd om detta. Hoppas att det inte gör något. Det handlar ändå om lite annat nu… 

Söker efter flera frivilliga som vill hjälpa till i djurhemmet Lilla Skagans Omplaceringshem för djur (LSO)! Lättaste är om du bor i Hälsingland och kan ta dig på mötena. Eller om du vill åka en bit ändå.

Detta är frivilligt och ideelt arbetande för djuren. Att hjälpa hemlösa och utsatta djur.

Finns en massa jobb och arbetsområden som det behövs hjälp till i djurhemmet. Vi behöver som sagt mera arbetskraft. Vill du vara med och hjälpa djur?

Kom på nästa möte och var med och hjälp djuren. Finns ingen åldersgräns. Det vi vill är att du ska ha intresse för detta och vilja hjälpa till. Även om du inte kan/vill arbeta på de större områdena. Så finns det alltid andra småjobb att hjälpa till med. Eller om du bara är nyfiken ändå.

Nästa möte är Lördagen den 28 Juni 2008 hos mig här i Bollnäs. Vi bjuder på fika! Om du inte vet vart jag bor så hör av dig till mig!
E-mail/MSN: Anniiie86a@hotmail.com

Om du är intresserad utav att komma så hör av dig. =)
Vi hoppas att flera är intresserad utav att komma.
Djuren behöver våran hjälp!

Vi har även nu även en hemsida som byggs om som ni gärna får kolla in: http://www.omplaceringsdjur.se/

mvh Annie
E-mail/MSN: Anniiie86a@hotmail.com

Annons:
fretki
6/11/08, 4:48 PM
#1

Hade varit kul att hjälpa till men jag bor i stockholmLedsen

ParaKiss
6/11/08, 4:50 PM
#2

långt bort det om du nu inte är villig att åka så långt för varje möte ^^ men det tror jag väll inte? =)

fretki
6/11/08, 5:29 PM
#3

nej lite för långt men jag hoppas du hittar andra som kan.

ParaKiss
6/11/08, 6:16 PM
#4

Jo, jag med. senaste mötet var vi typ bara 3 st.

fretki
6/11/08, 6:25 PM
#5

Oj det var inte bra! Har du försökt med några andra iFokus med djur intresse???

ParaKiss
6/11/08, 6:29 PM
#6

japp. har lagt upp lite över allt på iFokus nästan, smsad alla min kompisar, bombad repti.net, kommer även bomba lunarstorm under dagen osv :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: