Annons:
Etikettoff-topic
Läst 698 ggr
Mikaela_B
2008-06-04 02:35

OT Jag blir galen!

Okej måste bara få ut mina frustrationer på nått så de får bli något ni här inne kan skratta åt :P

Jag får mig ett frispel iallafall, har precis satt mig tillrätta efter en hemsk dag som man bara vill fly ifrån, och äntligen är all packning och skit hemma hos min mor, djuren är alla här, dom har fått mat, dom har rört på sig alla är trötta och nöjda till och med jag.

men har ingen ro i kroppen så tänkte fortsätta med artiklar som jag skickat till min mail så att ja kunde jobba på dom här hemma hos min mor.

MEN HON HAR INTE WORD 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

jag + datorer = 0

Alltså seriöst, jag kan använda en dator, men då gör ja de jag vill och kan liksom, ja skiter väl i resten så att installera nått är ju helt ute för mig :P jag klickar hejvilt och ser glad ut sedan så skriker min bror på mig i efter hand så gaaaaah

va fasiken ska ja göra nu då? Ja tänker inte sätta mig med min dyslexi framför ett word program som är ifrån stenåldern ( ursäkta alla som har äldre modellen ) men jag älskar min version och stavningsprogramen och alla mina verktyg och annat spännande 

ne usch nu e ja depp:P

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Hatasallad
2008-06-04 15:48
#2

Ladda ner ifrån Piratebay? (Moouuhahahaha)

Mikaela_B
2008-06-04 15:59
#3

Men jag och ladda som sagt suger :P får be min bror fixa denna när han kommer hem, annars så lyckas ja väl sabba en massa hahah :P

och att bo hemma hos morsan igen är ju en pers, gud ja blir galen haha

www.blueberryhedgehogs.com

FunkyShrimp
2008-06-04 16:04
#4

men klicka bara på länken som jag skickade o klicka på att ladda ner? :P går ju skitsnabbt o smidigt.

Hatasallad
2008-06-04 16:26
#5

Men å andra sidan har jag alltid vetat att Mikaela är galen ^^

Mikaela_B
2008-06-04 18:56
#6

#4 haha ja jag ska göra detta :P men denna datan e ju helt efter…. eller kan de va jag (A) :P

#5 jag är inte galen, jag är allmänt onormal bara och lite smått skadad i huvudet men ja skyller på nått som jag inte kan komma på just nu bara :P

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
FunkyShrimp
2008-06-04 19:09
#7

#6 hahha :P

Mikaela_B
2008-06-04 19:19
#8

#7 skratta du :P men hur skulle de se ut om alla va exakt lika ?? uuh ja får kalla kårar i kroppen… Jag är som mina gamla klasskamrater skrev till mig i min studentmössa och alla undertäcknade : En klass för sig ;)

Haha!

www.blueberryhedgehogs.com

FunkyShrimp
2008-06-04 19:24
#9

#8 haha. ja då skulle det bli jäävligt tråkigt. ;P

Ja det har jag fan börjat säga av nån anledning precis xD
Till typ lite att och alla, som  är en klass för sig :P haha

zickan
2008-06-05 21:27
#10

hade jag haft min nya dator fungerande kunde jag skicka över word. har det på datorn. ska se om jag kan packa ned det och skicka över.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
2008-06-05 22:02
#11

#10 ooh give meeeee:D

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: