Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 1044 ggr
Zsarorna
2008-07-04 15:38

Iiieeeeh!!!! Idag kommer Martin!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen äntligen äntligen är det dags att hämta Martin!

Jag längtat mig halvt fördärvad sen jag fick veta att vi skulle få en alldeles egen liten kotte. Har alltid varit så överförtjust i kottar, men har inte vetat att det funnits tamigelkottar. Det var min ljuvliga flickvän som fick veta det genom iFokus, så hon hade ju helt plötsligt den mest perfekta 25årspresenten till mig <3

Har möblerat Martins rum (data-/gästrum) så att han har någonstans att slippa undan katten och hunden. Sara är på stan och köper lite presenter till honom och allt känns allmänt pirrigt och underbart.

Sju ikväll ska vi träffa Martins mattar och sen ett par timmar senare är vi hemma igen. Kommer garanterat filma fota och dona framöver…så ni kommer få en update härifrån.

Här kommer en liten bild på en raring vi fotade igår. Här i Garphyttan är det sjukt mycket kottar på kvällarna. När man står på utaplatsen kan man se uppemot 10 st samtidigt. Många är och knallar på uteplatsen. Den förra hyresgästen berättade att dom hade sin vandringsled genom våran tomt *fniss* Snacka om lycka för en igelkottsfantast!! <3

Annons:
fretki
2008-07-04 16:20
#1

 Grattis!! Vem vet han kanske kommer överens med katten? Hursomhelst, kul är det att få hem den efterlängtade kotten!

Zsarorna
2008-07-06 00:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

2# Vad sött! hihi!  taaack!

Idag har han mest bara varit i sin hörna, ska låta det gå ett tag inann han får träffa restn av gänget så han först blir trygg med oss, ja allra helst födelsedagsbarnet ^^ undertiden får katten å hunden vänja sig med de vilda som strosar runt på vår uteplats om kvällarna och nätterna

FunkyShrimp
2008-07-08 00:56
#3

#1 Fan va söt bild! :D

Upp till toppen
Annons: