Annons:
Etikettafrikansk-pygme-igelkott
Läst 1458 ggr
Zsarorna
7/10/08, 10:46 AM

Bokformat Afrikansk Pygmeigelkott

hejje!

Jo jag funderar på att slägna ihop en massa fakta om att ha de små krabaterna som husdjur och vill ha era åsikter om vad man vill läsa i boken, det skulle ju vara tokbra att kunna ge bort eller sälja för en billig peng till alla nya kotteägare och att även ha med en avelsdel för alla nya uppfödare! Färgteckning med mera?

Så kom igen gott folk!

Berätta för tant sara vad ni vill ha med i boken!

Annons:
Zsarorna
7/10/08, 1:44 PM
#1

Glömde ju nämn att om man säljer den för en billig peng kanaske pengarna kan gå till att sponsra delar av den här igelkottsutställningen?

Susan80
7/10/08, 9:04 PM
#2

Färgguide, hur man tar hand om dom, mat, beteende, boende, utrymme, sjukdommar, parning, ålder, vikt. Ja allt det vanliga om hur man tar hand om och hur dom är, beter sig. Men jag skulle vilja ha mer om genetik.

Ja det var väl lite att börja med i alla fall Flört

zickan
7/11/08, 2:42 AM
#3

ja genetik vore kul att veta mer om men det verkar svårt att få tag i mer info än den som finns.

kanske man kan kontakta uppfödare från andra länder och fråga.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Susan80
7/11/08, 7:04 PM
#4

#3 Jag har kontakt med en uppfödare i finland som jag har ställt ett par frågor till om genetik.

Har du nått speciellt du vill veta kan jag höra mig för? För du kommer alltid med sånna bra och direkta frågor Zickan. Men jag tippar på att du är som mig vill veta allt det bara går att få reda på. Men jo detta med genetiken vill jag verkligen veta mer om.

Upp till toppen
Annons: