Annons:
Etikettallmänt
Läst 787 ggr
FunkyShrimp
7/8/08, 12:49 AM

Troll på ifokus.

Hej!

Har inte vart inne på några dagar förren nu, men har redan upptäckt typ 2 troll härinne.
Iallafall en säkert.
Varför hålla på? Det är ju bara trist när folk ska komma in och förstöra och försöka göra folk upprörda med mening. Bara för att jävlas.

Hoppas det inte kommer fler såna otrevliga och omogna människor hit iallafall.
Kan man inte stänga av dessa personer från forumet isf? Tycker jag låter som en bra idé.

Mvh

Annons:
zickan
7/8/08, 1:09 AM
#1

ang trollen. alla sajtvärdar och Medarbetare får själva bestämma vem som skriver på sidan. anser man att någon stör och man anar troll eller personen bara är för mycket och inte lyssnar på varningar. då spärrar man för att de inte ska kunna skriva mer. detta görs på inställningar uppe i hörnet.

sedan kan man skriva detta och varför man valt att spärra denna person. på *ifokus ifokus* (gäller endast Medarbetare och sajtvärdar)
Andra har * support *

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
7/8/08, 1:58 AM
#2

För att uppdatera läget lite så har de faktiskt delats ut varningar här inne. tänker inte nämna namn just nu eftersom att personen/personerna i fråga inte vart alldeles för uppenbara och inga garantier finns över allt på att de är troll som de rör sig om.

tycker själv att de är tråkigt att dom dyker upp här inne, och jag håller nu stenhård koll på sidan även om jag kanske inte alltid är tillgänglig!
Tillsammans med medarbetarna som har mitt godkännande att ge ut varningar om nivån inte hålls här inne, och de gäller alla personer.

Tänk på att onödiga inägg från främmande människor som inte är akriva här inne annars och som framstår som att provucera fram trevliga diskutionner undviks eller så tänker ni på hur ni ska formulera er, men som sagt de är ingen ide att ens försöka diskutera med troll.

www.blueberryhedgehogs.com

Salladshataren
7/8/08, 3:37 PM
#3

Som ÅsaF säger: mata inte trollen!

När det dyker upp troll så ska man svara på deras frågor hur dumma de än är. Eller så skiter man i dem, det är bästa man kan göra. Att hålla på att svära och tjafsa med dem gör det bara mer roligt för dem.

Kan se om jag kan få låna ÅsaF's artikel om troll, den är skitbra!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Upp till toppen
Annons: