Annons:
Etikettallmänt
Läst 3080 ggr
FunkyShrimp
2008-08-15 03:05

OT. tråkigheter på iller.ifokus

Hej!

Ja jisses vad det vart fart och fläkt inne på illersajten nu ikväll!
Vet inte om någon av er var inne och såg. Men mycket otrevligheter var det kan jag lova!
Elaka PM och inlägg, klankningar, påhopp, allvarliga hotelser(!) med mera!

PMade sajtvärden så nu har den personen iaf fått skrivförbud men fortsätter PM-bomba folk.

Låt oss för guds skull INTE få en massa otrevliga konflikter härinne, för allas trevnad! Det vore väldigt trist om det går så långt att man får skrivförbud eller blir avstängd från iFokus.

Nu kommer stämningen bli bättre på illersajten iallafall! :)

Hoppas alla håller med mig och att vi gör det bästa härinne för att förhindra att onödiga påhopp etc. skrivs :)

Ha det bra!

Mvh
Jacqueline

Annons:
FunkyShrimp
2008-08-15 03:30
#1

hohohoho jag tror jag döör. xD
Användaren har nu efter skrivförbudet registrerat sig som ny medlem och kallar sig "faxlin-chef" där han säger sig vara Faxlin, sajtvärden på iller.ifokus.

Att han trodde att folk skulle gå på det eller^^

Skrivförbud är på denne person igen!
Dock kan inte Faxlin plocka bort honom helt och håller från iFokus, utan behöver hjälp för det. Så det blir förmodligen imorgon.

Hoppas han inte hinner in hit iallafall.
Han lär antagligen sitta och registrera sig om och om igen tills Faxlin lagt sig och inte kan ge honom skrivförbud längre.

Snart blir iller.ifokus trevligt igen gott folk! :)

zickan
2008-08-15 03:39
#2

ja vad hade du trott?.  folk är ju så dumma att de svara och matar trollen. Inte undra på att trådarna inte tar slut. Ignorera det så tröttnar han. Svara inget alls istället. Mest av allt ta inte in det hit på ett till forum. Håll det på iller forumet.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
2008-08-15 03:42
#3

Det som är bra med nya iFokus är att man kan spärra enskilda personer från att besöka ens sida och att skicka PM till en :) Så de som inte vill få otrevliga PM kan faktiskt bara spärra personen tills grabbarna fått IP adressen spärrad.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

zickan
2008-08-15 03:46
#4

sedan behöver man inte läsa. så enkelt att låta bli att läsa nått. sedan så fort iFokus funkar som det ska så kan man radera alla dom inläggen eller be iFokus teamet att radera dom.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
2008-08-15 03:47
#5

#4: Man kan redan radera inlägg? Varför skulle man inte kunda det?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
2008-08-15 03:48
#6

I din tråd om tjuvparning raderade jag tex #21, #22, #23, #24 & #26 eftersom det blev dubbelposter osv. Inga problem alls. Det kan jag göra inne på kanin och gerbiler också utan svårigheter..?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annons:
zickan
2008-08-15 03:49
#7

jag kan varken öppna vissa meddelanden, radera eller skicka. i förrgår kunde jag inte gå in på folks personliga sidor. det står på inkorgen att det inte fungerar att radera meddelanden just nu och därför så har vi fått obegränsat stor inkorg.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
2008-08-15 03:50
#8

jag pratar inte om inlägg. jag pratar om meddelanden. inkorgen pm eller vad folk kallar det.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
2008-08-15 03:52
#9

Jahaaaa! Sorry ^^,

Ja, inkorgen är ju lite strulig fortfarande :/ Synd tycker jag!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

zickan
2008-08-15 03:54
#10

nu går du ju själv ifrån själva tråden ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
2008-08-15 21:27
#11

#1 Ursäkta mig så himla mycket då för att jag ville ha det trevligt här på sidan genom att undvika sånadär situationer.

Ska nog sluta posta inlägg här. Får ändå bara en massa skit som vanligt.

zickan
2008-08-15 23:56
#12

fortsätter man själv att diskutera med personer som ställer till det så kommer de bli uppmuntrade att fortsätta. att sprida runt det som händer på iller iFokus och söka tröst här inne är väl fel. är många som åkt ut för den personen som du har problem med. skulle alla skriva varsin tråd och fortsätta diskutera på andra forum så kommer det ju aldrig ta slut.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Anna_iller
2016-06-08 16:23
#13

Fans någon som ALLTID svarade otrevligt mot folk

Annons:
Roonja
2016-08-08 21:25
#14

#13 Har kollat din tråd och såg ingen som var otrevlig! Bara folk som ville hjälpa dig. Du har en jättesöt iller, älskar färgen.

Upp till toppen
Annons: