Annons:
Etikettallmänt
Läst 2204 ggr
FunkyShrimp
8/4/08, 3:58 PM

OT. Ifokus OTROLIGT segt!

Hej!

Är det bara jag som tycker att iFokus har blivit OTROLIGT segt efter att sajten ändrats? :S

Tar ju hundra år o kolla ett inlägg typ.. riktigt tråkigt tkr jag.
Det förra gick fort o smidigt. detta går assegt ju.

Annons:
Mikaela_B
8/4/08, 4:21 PM
#1

Det som stör mig med nya iFokus är att även om jag inte har olästa medelanden inne på inkorgen så står det de ändå, sedan att de är server problem till och från, segt att ta sig in på sajten och segt att komma in på diskutioner etc…

Annars tycker jag att den nya versionen är bra så sätt, men jag tror nog att den kommer bli bättre om man ger alla arbetande med iFokus lite tid till att rätta till ev problem etc som kan uppstå vid en sån här uppdatering

www.blueberryhedgehogs.com

[daniel85]
8/4/08, 5:09 PM
#2

segt o klicka mellan de olika diskutionerna… sidan måste ladda hela tiden…

Tina-A
8/4/08, 6:17 PM
#3

Ni har väl inte missat att det faktiskt är helt nytt? Ni skriver som om det vore konstigt att det är struligt när allting är nytt.. Det är helt normalt!
Det är absolut inte konstigt att det är mängder med buggar och att det går väldigt långsamt! Det vore konstigare om det INTE varit så.

Jag hoppas att ni förstår att så fort allt ordnat upp sig så är det självklart inte meningen att det ska gå långsamt, och det är inte heller meningen att saker inte ska fungera.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mikaela_B
8/4/08, 7:17 PM
#4

#3 var det inte det jag skrev då?

citerar: Annars tycker jag att den nya versionen är bra så sätt, men jag tror nog att den kommer bli bättre om man ger alla arbetande med iFokus lite tid till att rätta till ev problem etc som kan uppstå vid en sån här uppdatering.

www.blueberryhedgehogs.com

Tina-A
8/4/08, 8:37 PM
#5

#4: Jo, mer eller mindre. Men det är nog många som tror att allt ska fungera från dag 1. Måste meddela ;) Nu vet iaf #0 och #2 det, och alla andra som läser den här tråden hoppas jag :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

FunkyShrimp
8/4/08, 8:40 PM
#6

Yepp :)

undrade om det var ett problem för fler, eller om det var så att det var min dator som var überseg! :P men då vet jag ;D

Annons:
zickan
8/5/08, 12:59 PM
#7

problemet är att man inte kommer in i inkorgen överhuvudtaget. man trode att de borde ha gjort nya versionen bättre innan den lancerades. Väldiga strul att man inte kommer åt sin inbox och de viktiga meddelanden man har där.
Jag har 7 meddelanden i inkorgen som är viktiga svar som jag suttit och väntat på. Men nu kan jag inte ens öppna dom.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
8/5/08, 12:59 PM
#8

problemet är att man inte kommer in i inkorgen överhuvudtaget. man trode att de borde ha gjort nya versionen bättre innan den lancerades. Väldiga strul att man inte kommer åt sin inbox och de viktiga meddelanden man har där.
Jag har 7 meddelanden i inkorgen som är viktiga svar som jag suttit och väntat på. Men nu kan jag inte ens öppna dom.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
8/5/08, 1:13 PM
#9

#7: Det är inte konstigt att det strular. Det vore konstigare om det fungerade perfekt!

Dom jobbar på det.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

zickan
8/5/08, 3:36 PM
#10

#9 jag vet men jag skulle verkligen behöva komma åt pm rätt snarast. Skulle möta upp en person här på gotland och lämna av en råtta. Telefon nr skulle hon skicka till pm och nu kan jag inte öppna nya meddelanden. Och jag åker från gotland om en vecka. Förhoppningsvis blir det löst till dess. Jag är på dåligt humör för att mina föräldrar är förbannade på mig. Fick inte ta med andra djur hem än hunden. Mamma har dessutom råttfobi så det vore toppen om man kunde öppna inkorgen snart så jag kan få lämna av råttan snarast till sitt nye hem.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

IaMiaMaria
8/6/08, 5:05 PM
#11

Vad hände med slogan tävlingen som fanns här? vann någon slogan och är det något som komer upp här på den nya sidan?

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

zickan
8/6/08, 5:49 PM
#12

nu är dock inkorgen halvt löst. alla som har fått meddelanden kan nu läsa dom. men det går ännu inte att radera något.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
8/6/08, 6:02 PM
#13

#11 juste den.
Jag bidrog ju faktiskt med 3 st ;D haha

Annons:
Salladshataren
8/6/08, 6:57 PM
#14

#11 Dem har tagit bort den där gråa kanten som visade slogans. Men vi ska nog utse en vinnare ändå…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

zickan
8/6/08, 7:35 PM
#15

jag också. men det finns ju inte längre. fast å andra sidan så kanske det åter kommer om man säger till inne på support ifokus

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: