Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1061 ggr
FunkyShrimp
2008-10-04 20:42

OT vad gör ni på helgerna?

vad gör ni på helgerna?

Annons:
FunkyShrimp
2008-10-04 20:43
#1

Jag är festgalen Cool är alltid med på varje fest som kommer.
Ska iväg nu strax o festa :D hehe

zickan
2008-10-05 06:04
#2

Jag börjar känna mig för gammal för tok röja varje helg. Går gärna ut och äter, bio eller fikar.  Programerar om min dator och fixar mycket med programen på den eller bygger om och updaterar. Åker runt rätt oftas med rat think och fönster shoppar eller handlar något. Nu har hon varit utan bil ett tag men det brukar vara rätt många mini road trips runt om i sverige.
Om jag inte gör det så är jag galen i filmer, tv/data spel, håller på med djuren väldigt mycket. Tränar hunden en hel del, plockar svamp.  och till djuren hör ju städning till. Ja listan kan göras lång på vad jag brukar göra. Och gör jag inget av det så kan jag hittas bakis och sovandes på en kompis soffa i sthlm.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
2008-10-06 01:40
#3

Jag brukar vara hemma med min hundvalp. Annars hemma med min pojkvän (och hunden).

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mikaela_B
2008-10-06 23:55
#4

Den senaste månaden så har jag jobbat varje helg, och de ser ut som att det kommer vara så ett tag fram över också.. så de är vad jag gör på helgerna, sliter….
Resten av tiden går till djuren hehe..

www.blueberryhedgehogs.com

Linda-J
2009-04-11 11:24
#5

jag är mest hemma med barnen som är 3 och 5 år gammla.

Annars träffar man kompisar och pysslar om i hemmet…. man har inte så mycket ork kvar till annat Foten i munnen

Linda-J
2009-05-07 10:00
#6

putt

Annons:
Upp till toppen
Annons: