Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 963 ggr
Musiken
9/13/08, 8:30 PM

Kotte + iller?

Hej!

Ar valdigt sugen pa en kotte (dock inte an pa nagra ar eftersom jag fortfarande ar student och vill flytta tillbaka till Sverige forst innan jag skaffar fler djur). Men hur gar kotte och iller ihop? Maste de vara separerade, eller kan det fungera?

Annons:
zickan
9/13/08, 10:28 PM
#1

Det är några som har det och det fungerar bra. Jag har en jakt iller som varit med i jakt och hon kan vara lite envi och Io kan vara lite dum. Io stoppade fram nosen oc har fått ett bett på nosen. Men igelkotten lärde sig efteråt och numer går det bra. Men åker jag hemifrån så håller jag alla djuren isär ifall att.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Musiken
9/14/08, 12:01 AM
#2

Det later ju bra. Sa det ar inget problem med att illern forsoker leka med kotten och kotten skadar sig? Eller att illern skadar sig pa kotten?

zickan
9/14/08, 7:05 AM
#3

Mina illrar leker inte med kottarna. Mest Ayela som fult nog försökte en gång med att rulla runt på Io men det gick sig inte. Men ingen blev skadad.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

UlrikaD
9/14/08, 7:19 AM
#4

Det kanske kan vara lite orättvisst ifall man har en kotte och flera illrar och de bestämmer sig för att spela fotboll eller nåt… De kan ju sikta in sig på någonting som en flock.

Upp till toppen
Annons: