Annons:
Etikettallmänt
Läst 979 ggr
ParaKiss
2008-10-27 12:00

Ny sovplats... Vart?

Ja Shuichi har fått flyttat in till djur rummet igår. Där han tydligen har hittat en ny och bra sovplats under nattens gång. Men matte tycker inte om den för tillfälligt… Eftersom matte inte hittar den eller honom. Fast man har vänd upp o ner nästa på hela rummet… suck suck… Ska fortsätta o leta strax igen. :(
Har letat igenom alla filter och myshörnor, ingen kotte i sikte :( Kollat i alla trånga utrymmen. Inge kotte i sikte. :( O jag hade dörren stängd inatt då jag tänkte att han skulle få vara i rummet o kolla runt och vänja in sig o allt. Så han kan inte vara utanför. Och han låg i kattbädden igår kväll när jag sist såg han och gick ut därifrån. :( Vet inga flera ställen jag ska kolla på heller ;/

Annons:
ParaKiss
2008-10-27 12:20
#1

har vänd allt upp o ner. men hittar ingen Shu-chan! :(

ParaKiss
2008-10-27 12:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här låg han sist allafall!

IaMiaMaria
2008-10-28 08:15
#3

hehe, ja du jag har letat min kotte många gånger =) man kan hitta henne på alla möjliga konstiga ställen, en gång hade hon lyckats tigit sig in brevid och under garderoben, så det var ett väldans jobb att få ut henne därifrån, stängde igen det lilla hålet sen.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

ParaKiss
2008-10-28 11:36
#4

hehe ok. tror inte jag har något sånt hål… hmm. .inatt var och framme och käkade allafall igen. och nu ligger han och sover någonstans igen. hmm. undra vart han kan vara! Fundersam man bli när det känns som att man har letat precis överallt… Kanske blivit osynlig? ^^

ParaKiss
2008-10-28 11:37
#5

O jag som vill bada och klippa klorna på han å allt. Säkert därför han gömmer sig. :P

ParaKiss
2008-11-03 03:05
#6

NU har jag äntligen hittat kottens gömställe tror jag :D  Får se om han ligger på samma ställe imorrn. för han sprang tillbaka till samma ställe när jag la ner han igen. var tvungen att "gosa". några dagar man hade sett han haha. men nu så :D Imorrn kan han inte smita ifrån badningen och kloklippningen ;P förhoppningsvis

Annons:
ParaKiss
2008-11-03 12:15
#7

äh. det va fejk. han låg inte kvar där nu :(. kottar kan då bli osynliga

ParaKiss
2008-11-06 13:17
#8

Nu har jag äntligen hittat stället som han ligger på. var på vakt inatt ;) Så natten som kommer när jag han kommer fram så ska jag täcka för. Var verkligen inte ett bra ställe som han har hittat! Eftersom jag inte kan bara ta fram han utan att riva bort en del av väggen och en garderob (som är fast i väggen typ) ^^ och eftersom det inte är min lgh så vill man ju gärna avstå det =) Så inatt blir det att täcka för hålet som jag inte änns visste om tidigare -_-

Upp till toppen
Annons: