Annons:
Etikettegyptisk-långörad-igelkott
Läst 3363 ggr
Christiaan
10/15/08, 10:13 PM

långöron

halloj

finns det nån uppfödare kvar i Sverige som har egyptiska långöron? det fanns en bra i Tommelilla som dock enligt hemsidan lagt ned verksamheten

Annons:
zickan
10/16/08, 3:13 AM
#1

ja du kan hitta tove i sthlm(söder) kolla toyo på zoonen.com

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Christiaan
10/16/08, 3:59 PM
#2

jag tackar för tipset :)

zickan
10/16/08, 8:42 PM
#3

Jag har varit djurvakt åt henne ett par år. Väldigt välskötta djur. Lägger tid och pengar. Tidigare åkt till finland för att para.
Väldigt trevlig och rejält hård på att djuren ska ha det bra.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Christiaan
10/17/08, 12:07 PM
#4

…bara synd att hon precis sålt kotten som jag var sugen på…men infot arr hon är seriös är värdefullt..jag tackar :)

zickan
10/18/08, 12:49 AM
#5

Ja det garanterar jag verkligen! Väldigt mån att djuren har det bra. Nästan lite över beskyddande på dom men det är bra ju.

Kolla blocket!!. Där kanske en av hennes ungar ännu finns kvar. Eller om det var eniro. Var en familj som inte kunde behålla. Säljes för 2000. Jag kontaktade dom och funderade på att köpa. Men jag väntar ett tag till innan en till igelkott ras här hemma.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
10/18/08, 11:51 AM
#6

den är inte kvar nu.

Så fort jag hitar slänger jag upp annonserna här på forumet. Men kollade senast för typ 3 dar sen och den fanns inte kvar.

Annons:
Mioo
10/18/08, 3:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Den lilla kotten som var på Blocket för några veckor sedan har  flyttat hem till mig… Jag har också tagit kontakt med toyo,så att hon vet var hon finns. Hon är i fint skick och busar omkring här hemma och har det bra. Underbar liten varelse.

FunkyShrimp
10/18/08, 5:41 PM
#8

söt! :)

Christiaan
10/18/08, 7:09 PM
#9

jag gratulerar Mioo…din långöra är verkligen söt :)

Mioo
10/18/08, 8:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Tack!! Ja, jag känner mig som en lycklig ägare. Hon är helt underbar när hon springer omkring och tigger larver eller annan mat. Hon klättrar helt orädd upp i knät (iallafall om jag har något gott att erbjuda)

zickan
10/18/08, 9:06 PM
#11

Vad stor hon blivit :-D
Jag var djur vakt åt henne och brorsan när de var små. Om det nu är den kullen men jag har för mig det.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Christiaan
10/19/08, 1:42 AM
#12

jag är avundsjuk :)

UlrikaD
10/19/08, 3:49 AM
#13

#10 Helt ljuvlig!! Grattis!Kyss

Annons:
Upp till toppen
Annons: