Annons:
Etikettallmänt
Läst 1378 ggr
Illernastet
2008-10-22 19:36

behöver hjälp

Det verkar inte vara någon som ville svara på min förra tråd så jag behöver hjälp. Behöver få tag i en kotteägare i Blekinge och i Västmanland, gärna nära köping. Vet att det finns en i surahammar.

Snälla hjälp!!

Annons:
nerdraggare
2008-10-22 19:44
#1

Om det inte är jätte bråttom så kan jag vara den du söker. Pluggar uppe i Härnösand, men har min familj i Karlskrona. Till jul ska jag och min kotte Bazooka ner dit.. Men det är ju som sagt ett tag tills dess.

Denna kommentar har tagits bort.
zickan
2008-10-22 23:45
#3

Jag finns i västerås!! (typ surahammar)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tina-A
2008-10-23 11:12
#4

Här är förra tråden #0 skrev: Vill du visa upp dina kottar/kotte?

Där finns lite mer info :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

zickan
2008-10-23 18:00
#5

ah okej. i västerås känner jag till 2 ägare och 3-4 uppfödare men jag tror de har lagt ned. Vet iaf att uppfödaren till lisa har lagt ned sin hemsida så hon finns nog inte längre.
Lite synd att det är så svårt att hitta igelkotts ägare och uppfödare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ParaKiss
2008-10-23 18:30
#6

borde finnas uppfödar lista ^^

Annons:
Christiaan
2008-10-24 18:20
#7

…frågan är ju om man vill bli omskriven i media om det kan innebära att man får djurskyddsinspetörens uppmärksamhet….inte för att man har något att dölja men man vill ju gärna slippa besvär

ParaKiss
2008-10-24 23:50
#8

Jo. Man vill ju slippa besväret. Men om man inte har något o dölja så har man ju inte det. Så då äre sak de samma =)

zickan
2008-10-25 01:21
#9

Jag har redan varit med på tv4 nyheterna under en hel helg. Vill djurskyddet komma hit så får dom göra det.
Jag äger inga burar till mina igelkottar och resten av djurens burar är ännu lagliga. Kommer troligen updateras på regler snart då senast satta regler är ifrån 2004.
Sedan om man har fel bur mått så är det ju bara att ändra. Är ju för djurens bästa och inget annat.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
2008-10-25 01:22
#10

Jag ställer upp om jag är hemma.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Illernastet
2008-10-26 12:45
#11

Hej!!

Tack så mycket för all hjälp ni ställer upp med. Har troligtvis hittat en person till karlskrona och tänkte gör en lite längre film med zickan.

Säger till när det färdiga resultatet dyker upp ;)

Upp till toppen
Annons: