Bildtrådar

Djurrummet

2008-11-15 19:04 #0 av: ParaKiss

Djurrummet mitt =) Ni behöver ju inte lägga märke till det stöckiga ;P

Ena sidan av rummet me marsvinsburen o insekterna i hörnet :P

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2008-11-15 19:05 #1 av: ParaKiss

Marsvinen me sin dubbel bur. endast två st gammel gubbar i den. ser rätt så tomt ut i den :P dags för en tredje marsvins pojk :P

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2008-11-15 19:08 #2 av: ParaKiss

insektshörnan :P jaja. jag har inte fått nå ordning på den än :P kackerlackor (i två storlekar), syrsor, mjölmaskar, zophopas, gräshoppor, mm.  götta ju... rena skafferiet ;P

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2008-11-15 19:10 #3 av: ParaKiss

Andra sidan av rummet, gerbilerna och hamstern.

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2008-11-15 19:11 #4 av: ParaKiss

Gerbilerna som ska snart, så fort jag fått hem den, få ett stoooort akvarium =) då terrariet känner jag inte funkar så bra för dem :P o jag har inte hunnit o städa hos gerbilerna än ;P

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2008-11-15 19:13 #5 av: ParaKiss

Hamstern, som ska få flytta in till gerbilernas terrarie så fort dem har flyttat ut ^^ då dunan är för liten känner jag för hans springiga aktiva liv. plus att det inte får plats så mkt skoj i den!

mvh
Stupid Bitch

Anmäl
2008-11-15 19:15 #6 av: ParaKiss

Golvet, kottens place. Även marsvinens då de är på golvet. marsvinen får springa ut o in som de vill. men de är mest i buren ändå. man måste lyfta ut dem om de ska röra på sig :P

Även de andra djuren kan springa där ibland på golvet. men oftast är hamstern och gerbilerna i en hage som jag har :P

mvh
Stupid Bitch

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.