Annons:
Etikettförening-stamtavla-och-register
Läst 1065 ggr
FunkyShrimp
11/18/08, 2:46 AM

Databasen?

Hejsan.

Vet nån hur det går med databasen för igelkottar?
Har inte hört nåt om detta på länge.

Annons:
Zsarorna
11/19/08, 4:47 PM
#1

nej för att vi var två som jobbade med det, och nu bara en eftersom jag börjat studera på universitet och inte har tid över för att regestrera med mera

det är enbart volontärt arbete, alltså ingen som är anställd för att göra detta och det innebär ju att vi gör det i mån av tid

Ha därför överseende med att det tar tid

Som sagts förr men tåls att nämnas igen..hör av er till mig eller mikaela för intresse av att hjälpa till!

mvh

FunkyShrimp
11/19/08, 7:03 PM
#2

Nej det vet att jag att det görs frivilligt så att säga.
Men undrade som sagt bara hur det låg till eftersom man inte hört nåt på ett halvår.

Jag kan tänka mig att hjälpa till, men kan ha det lite stressigt nu fram till jul.

Zsarorna
11/20/08, 11:48 PM
#3

jättebra, det kommer ta ett bra tag till, kanske ett år, jag vet inte hur många kottar det är att registrera, på så vis så är det ju ett livvstids jobb hehe

FunkyShrimp
11/21/08, 12:21 AM
#4

Det bästa är ju att försöka sprida ut det så gott det går.
Så kan folk själva "anmäla" sig till att få sin kotte inskriven.

Spridas ut på olika communityn är väl lättast och smidigast.

Mikaela_B
11/21/08, 3:17 AM
#5

Jag har suttigt nu inatt och kollat på det lite och haha aah jag skrattar åt mig själv, säger då det är inget data geni men jag har ett LIVSLÅNGT arbete framför mig med bara den informationen på staminfo som jag fått in, de kommer bara ta mig halva livet att få in all info på mina för fasiken :P Och sedan har jag på alla er av det som ni har skickat upp. Ja gud säger jag, och jag trodde jag hade tillräkligt att göra och styra upp men detta tog ju priset :P

Men vad gör man inte för alla er här inne och för mitt underbara intresse ;)

Jag känner mig som en inkompitent höna framför datorn nu iallafall :P Sara jag tackar ju lätt Peter för att han finns till hands! och dig/er skall jag jaga rätt på imorgon :P

www.blueberryhedgehogs.com

Zsarorna
11/21/08, 2:34 PM
#6

haha det är ju en pers!

Ja det kanske inte ens handlar om ett år, vi får se hur mycket igelkotts-folket vill vara med och hjälpa till :D

Men stressa inte Mikaela, det får ta den tid det tar liksom!!!

Annons:
Upp till toppen
Annons: