Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 1085 ggr
Mikaela_B
12/26/08, 11:30 AM

Sugen på att hjälpa till med utställning?

Hejsan alla glada!

Är det någon som är sugen på att hjälpa till att arrangera Sveriges första Igelkotts utställning?

Jag har märkt själv att det är lite svårt att få ihop allt på egen hand och det är mycket att tänka på och ordna innan man skall slå av stapeln för utställningen! Man vill ju att det skall bli lyckat och att alla som kommer skall få en underbar dag att minnas =)

Så finns det minsta lilla intresse så snälla skriv skriv skriv! Eftersom att jag är huvudansvarig för detta arrangemang så hade det vart super om det fanns någon/några i Västra Götalands regionen närliggande Gbg eller partille eller liknande som är sugna på att hjälpa till så kan man ju lyckas träffas och gå igenom allt vilket gör saker och ting 200 ggr lättare än över nätet.

Men alla är välkommna att visa sitt intresse!

God fortsättning

// Mikaela

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
zickan
12/26/08, 4:29 PM
#1

Jag kan ställa upp om jag är fri. Men det vet jag inte nu hur alla scheman ser ut.
Mycket nu, men lugnare period igen efter nyår.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
12/26/08, 6:25 PM
#2

Jo men de är ju samma sak med detta projekt också, de kommer ju dra igång mer efter nyår, och i Februari hoppas jag att alla grund planeringar etc skall vara klara så man kommer få jobba på :P speciellt jag som jag sitter själv med det haha…

Men som sagt bara att höra av sig när tiden finns över =)

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
12/27/08, 2:43 AM
#3

kanske lägga upp några punkter det kommer behövas hjälp med?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
12/27/08, 7:33 PM
#4

absolut! Jag håller på att skriva ihop =)

www.blueberryhedgehogs.com

Zsarorna
2/21/09, 1:41 AM
#5

tyvärr blir det svårt för oss men det finns intresse om något planeras i stockholm

FunkyShrimp
2/21/09, 1:44 AM
#6

jag vill jättegärna att det ska komma igång dethär nångång.

Men jag tror inte det kommer ske förren nästa år eller ännu längre typ.

Annons:
Grodan
4/7/09, 11:23 PM
#7

Det finns en nystartad smådjursklubb som har utställningar för många olika djurarter. Kanske finns någon domare som klarar att döma kottar också?

Finns standard för kottar? Eller tänkte ni bara ha pet class (sällskapsklass)?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Dannesgnagare
4/11/09, 10:12 PM
#8

Sydsveriges Smådjursvänner ställer gärna upp och anordnar sveriges första utställning för igelkottar.

Vi har en färdig utställningsorganisation, det ända vi saknar är någon som kan döma, men det går säkert att ordna.

Under 2009 kommer vi att dra igång aktiviteter för exotiska djur t.ex igelkottar.

Den 25:e april kommer vi att ha utställning för en massa olika djurslag i Landskrona.

www.smadjursvanner.se

Mvh

Daniel Thufvesson

Ordf. SSV

almazs
4/18/09, 12:23 AM
#9

skulle man kunna komma även om man inte har någon igelkott då, och letar efter uppfödare t. ex också?

almazs
4/18/09, 12:23 AM
#10

skulle man kunna komma även om man inte har någon igelkott då, och letar efter uppfödare t. ex också?

zickan
4/18/09, 1:36 AM
#11

Skulle tippa på att alla är välkommna med eller utan djur. Så brukar det vara på utställningar.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: