Annons:
Etikettförening-stamtavla-och-register
Läst 996 ggr
BlackWingedAngel
2009-01-23 02:10

Vad hände?

Antar att alla som är medlemmar på den här sajten har fått samma mail som mig, ang att vår Sajtvärd ska sluta.

Jag blev förvånad över beslutet då det hade dykt upp en del inlägg om utställningar och liknande, och det borde väl bli svårt att dra ihop något sådant om man inte har någonstans att annonsera?

Jag undrar bara, vad krävs av en Sajtvärd egentligen? Måste denne lägga upp artiklar och liknande. Och vad mer är det en Sajtvärd sköter? Jag kan inget om det, men jag tycker det vore synd om hela sajten försvann, för jag tycker att det är ett bra ställe att vända sig till, när man har problem eller frågor gällande sin igelkott, för de som vill annonsera ut ungar till salu eller liknande och för att folk som funderar på att skaffa kotte ska ha någonstans att läsa om vad som krävs.

Kan vi inte lägga ribban på en sådan nivå att den åtminstone hålls vid liv, så att vi alla, som igelkottsägare har någonstans att vända sig?

Annons:
Mikaela_B
2009-01-23 09:16
#1

Att vara Sajtvärd innebär att du sköter och driver hela igelkott iFokus, alltså artiklar, håller koll så alla håller god ton och eftersträvar de regler som finns etc. Du driver alltså hela sajten vill säga och det är sajtvärdens jobb att hela tiden se till att sajten hålls levande och uppdateras etc.

Har ni frågor till mitt beslut att jag hoppar av som Sajtvärd så får ni skicka Pm helt enkelt då jag inte kommer gå ut med det på forumet, och finns det intresserade som vill ta över så kontakta även mig där så skall jag se vad jag kan göra.

Jag hoppas att sidan kan hållas kvar och skall försöka se till att den gör det om de går att ha kvar den utan Sajtvärd, men då måste ni se till att det sätts in aktiva Medarbetare som kan uppdatera och sköta det dom har tillgång till för kommer inte igelkott igång mer så kommer den tas bort pga att sidan är för inaktiv.

Jag som Sajtvärd kan ju se hur aktiviteten är på sidan med en skala från rött - gult - grönt och från 0- gud vet inte hur mycket.

Sidan är röd och ligger på 0 i akitivitets indexet vilket inte är bra!

Så tänk på det iallafall, så återkommer jag så fort som jag vet något mer

www.blueberryhedgehogs.com

BlackWingedAngel
2009-01-26 21:04
#2

#1 Det var ingen kritik Mikaela, bara så du vet, utan jag var mer intresserad av att veta vad det krävdes av en Sajtvärd för att sidan skulle fortsätta finnas. Och jag skrev det som ett inlägg för jag tänkte att det kunde vara bra information till alla ifall någon funderade på om de hade möjlighet att ta över.

Mikaela_B
2009-01-28 10:27
#3

#2 lungt tog det inte som kritik heller =)
ber om ursäkt om mitt svar fick det att framstå som det =)…

Jag skall se vad jag kan knapra ihop lite vad som gäller om man driver sidan osv, och vad man får tillgång till etc =)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: