Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 1128 ggr
Zsarorna
1/28/09, 5:15 PM

Omplacering av världens bästa Martin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tyvärr så måste vi för martins bästa hitta ett nytt hem där man kan erbjuda stor yta (minst 20 kvadrat) och en stor dos kärlek

han är snart fyra år och världens goaste men på grund av att vi blev bostadslösa förra veckan och bara hittat en etta på 21 kvadrat (som vi flyttat in i helgen) så kommer vi inte att kunna ha honom kvar.

Vi är låsta här på minst ett halvår så det är omöjligt att ha honom kvar för egoistiska skäl

Han kommer att säljas för en mindre summa då han inte har full stamtavla och är lite äldre.

komentarer undanbedes i tråden, vi packar och studerar på universitet båda två så vi hinner knappt in på i fokus mejla därför på wermelin-cunvik@hotmail.com för frågor och intresse

Annons:
Zsarorna
1/28/09, 5:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

en till

Zsarorna
1/28/09, 5:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

en till

FunkyShrimp
1/29/09, 12:45 PM
#3

vet inte varför, men jag tycker verkligen om just martin! :D
vet dock inte om jag ska skaffa hane nu.

Hur är han till sättet?
Vart kommer han ifrån från början?

Linda-J
4/4/09, 1:58 PM
#4

hur har det gått?

Har du ett nytt hem till Martin?

Finns ni i sthlm?

mvh

Linda

Zsarorna
4/5/09, 5:02 PM
#5

Har fortfarande raringen hemma hos oss. Man bli lite kräsen på vem han ska flytta till. De som hört av sig verkar inte alla gånger förstått att det är en igelkott och inte en kanin *suck*

Japp vi finns i Flemingsberg, Huddinge.

Linda-J
4/5/09, 7:55 PM
#6

ok, jag har Igge och vana av igelkott. Jag låter dem inte bo i bur utan Igge har som en eger hörna under trappan som han får springa runt, på kvällarna så öppnar vi upp så han har hela hallen och köket att springa fritt. Om han kommer överens med Martin vet vi inte ännu men i så fall har vi en övervånig till honom.

Jag har aldrig haft någon bur utan en mer en favorithörna med filtar som han själv har valt ut.

Jag bor i Järna och har hela familjen i Huddinge så jag har har inga problem  med att hämta honom heller. Jag är intresserad av honom helt klart. Hör gärna av dig om du vill ställa några frågor

mvh

Linda

Annons:
[Nininosen]
4/7/09, 5:01 PM
#7

Jag finns i sthlm har ocå intresse och damer att erbjuda =)

FunkyShrimp
4/7/09, 8:42 PM
#8

#7 fast du får ju isf inte ha hankotten bland honkottarna.

Upp till toppen
Annons: