Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdomar
Läst 939 ggr
shimmer
2/18/09, 9:55 PM

När är kottarna glada?

hej! ja vet att kottar fräser när dom är arga, men hur låter dom när dom är glada egentligen. gör dom ifrån sig nåt sp. läte eller?

tacksam för svar

Annons:
FunkyShrimp
2/18/09, 10:42 PM
#1

kvittrar^^

shimmer
2/19/09, 8:15 PM
#2

nice :)

Zsarorna
2/21/09, 1:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

haha kvittrar?! då måste martin vara väldigt olycklig *asg* Men hör ofta ett slaggs "uff":ande

FunkyShrimp
2/21/09, 1:38 AM
#4

japp :D

tyvärr inte hört det så mkt. men låter som små fåglar när dom gör det :P haha.

Men tror inte de är olyckliga om de inte kvittrar^^

Hur gick det med Martin förresten, skulle inte han säljas? ;O

Zsarorna
2/21/09, 2:03 AM
#5

Haha jag skulle ju älska om jag fick vakna av ett vackert kvittrande på morgonen! Jo men vi har inte hittat någon ännu, allt för många *hej-vad-coolt-men-jag-fattar-ingenting" haha

Han trivs ju med oss, det är mest att vi bor på 21 kvadrat kanske inte så kul för honom i längden. Men man vill hitta seriösa köpare som Inte vill ge bort honom när de lessnat osv. Han har flytta nog och haft nog med drama i livet.

Vår bebis <3

FunkyShrimp
2/21/09, 2:32 AM
#6

haha ja eller hur!

När Lillemor gjorde det under 1½-2h i sträck en kväll/natt under sin maratonrunda så var det varje gång hon sprang förbi matskålarna :P haha

Aa men det är ju alltid så.
Jag vet inte varför, men jag tycker verkligen om martin! :D haha
Han verkar helt underbar!

Vet du förresten vart han kommer ifrån från början?

Men om han är nöjd och trivs så borde det ju inte göra så mycket?
Eller beror det kanske på mer än bara det?

Annons:
Zsarorna
2/22/09, 12:22 AM
#7

Nej då, han är exemplarisk! Men vi har en katt och en hund i lägenheten också. Det är ju det och vi är studenter ungefär 3-5 år framöver. Det är nog skillnad med att flytta från en varm trea med eget rum till ett 21 kvadrat rumdär  det är kallt på vissa delar av lägenheten (drar vid fönstret) och så liten yta. Bara sängen tar ju plats liksom!  Vi kan inte ens ha allt framme som han brukar leka med och så för att det inte får plats :(

FunkyShrimp
2/22/09, 12:36 AM
#8

aah okej.

då förstår jag =/

shimmer
3/1/09, 7:54 PM
#9

tack nu har jag mera koll Glad

Upp till toppen
Annons: