Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 988 ggr
Linda-J
4/11/09, 2:46 PM

Finns det intresse för att träffas

Jag vill kolla om det finns ett intresse med en träff i stockholm….. ev träffas och starta upp en förening ??

Annons:
Linda-J
4/11/09, 2:59 PM
#1

jag skulle vilja starta upp en förening och vill kolla om det finns flera som skulle vara intresserade

zickan
4/11/09, 3:40 PM
#2

Ja intresser finns. Men folk har väl börja tröttna lite smått på att det inget händer. Så många som kommer och säger samma sak men sedan händer inget. jag kan lätt tänka mig att sitta med i styrelsen och hjälpa till. bor relativt nära sthlm.
en igelkotts träff vore kanske något. Gå igenom hur vi ska gå till väga. vem som är intresserad. osv

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Linda-J
4/12/09, 1:23 PM
#3

Jag vill starta upp en förening men kan inte det ensam så jag vill gärna kolla om det finns några fler som helt seriöst vill detta!!

Linda-J
5/7/09, 9:57 AM
#4

putt

[Nininosen]
5/7/09, 10:39 AM
#5

Jag är helt på!

Linda-J
5/7/09, 8:19 PM
#6

låter bra nininosen

Annons:
Zsarorna
5/8/09, 5:02 PM
#7

eventuellt intresserad, beror på vad den skall innehålla? vad hade du tänkt dig? ett uppfödar råd? bestämande av rasstandard? utställnignar?

toveb
5/8/09, 7:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Tror att det skulle stärka igelkottens ställning som husdjur.

Så:ja.

zickan
5/8/09, 11:51 PM
#9

Jag är ännu på.

#7 ja typ. skulle tippa på att man kommer börja med att försöka samla ihop och starta någon form av reggning och därefter jobba sig utåt till utställningar osv.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Linda-J
5/9/09, 11:17 AM
#10

# precis mina tankar…. som ett litet råd för att

  • stärka kotten
  • OCH se till att den inte blir sönderavlad
  • ge mer info om den som husdjur
  • stärka den svenska igelkotten

kom gärna med fler ideer men dessa 4 känner jag är viktiga för mig

ni som vill vara med skicka ett pm så kan vi hålla en öppen dialog i ett nytt "rum"

Zsarorna
5/9/09, 12:21 PM
#11

hmm. Vil men vi ska fundera på om vi har tid (vi lägger mycket fritid på cornishrexvärlden just nu)

Upp till toppen
Annons: