Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 1073 ggr
Mikaela_B
6/21/09, 10:43 PM

Ni som kan och vill! :)

Hejsan alla glada!

Som de flesta vet här inne så höll jag på fanatiskt att planera en utställning i Sverige innan jag valde att lämna igelkott pga personliga själ, men här är jag och tillbaka, och för att göra många glada ( hoppas jag ) så har jag inte lagt ner planerna om utställning!

Vad som är klart som ev inte va de sist är:

* Utställningen kommer hållas i Göteborg
* Priser är beställda
* Info lappar är gjorda
* Klasserna är klara

mm.

Ja ni som har hängt med från start är med mig hoppas jag.
Men som sagt mer info kommer det komma ut i största helhet.

Så för att uttrycka mig klart: Utställningen kommer bli av.
Men som sagt de svåraste är datum mm. Men jag hoppas jag får ihop det också!

Vad jag hoppas och gärna skulle vilja be om till den nya värden och er medlemar här inne, är ifall det finns någon chans och ett intresse för att ev anordna en tävlning till här inne på forumet som går ut på att man skall rita en igelkotts- logga!

Denna logga vill jag först och främst ha till utställningens fördel men också för ett annat lite mer efterlängtat projekt, att få upp nya registrerings centralen och få igång nya "Svenska tamigelkotts förbundet"

Om en tävling om detta är bara ett förslag för att locka och få in massa bidrag men ja tar gärna emot bilder etc av er ändå, tänkte att de alltid är kul med en tävling bara…

Mig hittar ni här inne, eller på alla sveriges reptil mässor i år och även i Tyskland och Danmark på mässor ;) Så i år är det mässår för min del och mina djur.

eller min gamla mail som dock snart byts ut då min hemsida är på G till "lansering" i sybervärlden :D

Ha en underbar dag!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Grodan
6/22/09, 12:59 AM
#1

Kul med utställning!

Jag är "bara" medis, men tycker att ALLA medlemmar här kan anordna tävlingar - så vill du Mikaela anordna en tävling tycker jag att du ska göra det! Sedan är det ju du som är upphovsman till sajten så…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mikaela_B
6/22/09, 5:32 PM
#2

#1 Ja de ligger ju något i det så sätt, så jag får väl prata med värden först och se så de är okej iallafall, för jag behöver hjälp ifrån alla på sajten nu in i slut spörten!

Men jag kommer göra en deltävling så är uppdelad i 2 kategorier, så står jag för priser etc =)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: