Annons:
Etikettpresentation
Läst 4358 ggr
Grodan
2009-07-14 23:04

Presentationstråd

Tycker vi ska ha en presentationstråd, där vi kan få lite mer info om människan bakom nick och Avatar.

Skrattande

Så var så goda och presentera er!!!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Mikaela_B
2009-07-16 19:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag får väl börja då, dom flesta vet redan vem jag är :)

Mikaela Berg är mitt namn, jag bor i Göteborg tillsammans med min sambo och våra djur.

Jag startade upp igelkott.ifokus men är nu mer här som Medarbetare.

Jag är 20 år gamal och driver min uppfödning av afrikansk pygmeigelkott under namnet Blueberry Hedgehogs.

Just nu är jag arbetslös och sjukskriven så tillbringar mina dagar med djuren och ute i stallet hos hästen/hästarna.
Jag agerar som akuthem/jourhem åt alla möjliga djur i den mån att vi har plats.

Jag har ett stort reptil intresse så med detta så följer en hel del reptil mässor varje år i Sverige men även i Danmark och Tyskland.

I grund och botten är jag utbildad djurvårdare, men har jobbat 2 år som djursjukvårdare med främst exotiska djur och små djur inkl katt och hund.

Men just nu så håller jag på att bygga upp min hemsida som kommer finnas ute på nätet inom kort tid där man kan hitta all information om Blueberry hedgehogs.

Förutom djuren så umgås jag med mina vänner och familjen, tränar på gymmet och har ett beroende till piercingar, och har just nu i tungan, naveln, näsan och för alla tjejer så sträcker det sig ner på lite mer obehagliga och obegripliga platser :P Jag har just nu 5 piercingar och klar vill jag ju inte påstå att jag är.

Till hösten så kommer de första tatueringarna också så även om jag är otroligt nålrädd så kan man ha det som ett beroende med inom kroppkonstens värld.

Jag tränar och tävlar med hund, är utbildad hundinstruktör och tränar grupper inom tävlingslydnaden, för apellklassen och tävlingslydnad klass 1 sedan håller jag även valpkurs och grundlydnads kurser. Så hundar är ett mycket stort intresse som funnits där hela livet.

Med min uppfödning av igelkottar så innebär det en hel del resande. Dels för att köpa nytt avelsmaterial men också för utställningar i utlandet, men jag klagar inte älskar resandet :D

Musik är ett stort intresse, men också något som betyder mycket, spelat keyboard & Piano i 11 år, och även dansat inom hip hop och breakdance 6 år och showdance i 9 år men la av med dansen pga knäskada.

Annars så talar jag flytande Svenska som modersmål och engelska som alla lär  sig i skolan, men min syster har bott i london i 5 år och ska gifta sig med en engelsman så den kommer till nytta mer.

Men talar nästan flytande ryska och sedan kan jag prata och skriva i tyska språket :) Så man är lite mångspråklig av sig.

Det var väl lite halv intressant fakta om mig :D

www.blueberryhedgehogs.com

Grodan
2009-07-19 12:25
#2

Jäklar och efter den presentationen tror du att någon vågar presentera sig… Förvånad Tungan ute Flört Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

DoD
2009-07-20 22:14
#3

Millan heter jag, 18 (ganska mogna år)

Här kommer en kort presentation om mig.

Jag har ett djurintresse som är större än mitt hem.

Mina djur: Mina två underbara katter Molly Minst 7år och Vackra Nalani under 1år, mina råttor Hector, Ajax, Pollux, Castor och Marsh har även 7underbara möss och en Majsorm (snart 2).

Djur jag haft(raser/sorter): ännu fler råttoroch möss, degusar, gerbiler, Dvärghamstrar, guldhamstrar, salamandrar, aqvariefiskar

Djur jag skulle vela ha är: Iller, Vaktelhönor ;), Igelkotte, Schäferhund, och degusar igen! Sen kommer jag inte på mer just nu.

Jag drömmer om att få flytta till ett större hus med stallmöjligheter och gärna vatten i närheten så man kan ha en båt.. (åå vad jag drömmer nu)

Jag är nu här på sidan, men fråga om de är nått jag missat :)

Mvh Millan

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Mikaela_B
2009-07-24 02:03
#4

#2 haha du efter alla förbaskade pressentationstrådar så sitter man ju i kvalet att skita i att pressentera sig nu för tiden:P man måste omformulera sig för att få fram info om sig själv som alla inte redan vet ju :P

Klart att folk vågar! :D:P

F*n alla vet ju vem jag är så ingen som bryr sig om mina pressentationer längre :P

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: