Annons:
Etikettallmänt
Läst 931 ggr
Mikaela_B
2009-07-13 22:41

Ni och igelkottarna i sommar

Ja vad skall ni alla hitta på i sommar?
Skall ni hitta på något speciellt med era igelkottar?

Om ni skall på semester hur gör ni då med igelkottarna, får dom följa med eller blir det passning som gäller ?

Tycker alltid att det är kul att se vad ni alla kommer hitta på under sommaren.

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Tina-A
2009-07-15 12:33
#1

Jag ska vara hemma hela sommaren :) Hade jag åkt iväg hade det blivit djurvakt till alla djuren!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

zickan
2009-07-15 16:45
#2

jag är borta några gånger i mån på små resor. blir skåne om en vecka och kanske gotland om två veckor. till gotland tar jag med illrarna och hunden. resten har jag redan djurvakt till. ev att jag tar med några råttor eller gp råttor också. svårt att klara mig så länge utan dom.. hehe

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
2009-07-16 20:53
#3

Så trevligt =)

Själv så kommer man åka på lite små resor här och där, men då blir det att stanna hemma för igelkottarna och ormarna, hästen skall med någon av gångerna men annars får hon stanna hemma med tillsammans med de andra, medans iller, och hundar mm följer med på semester =)

någon mer som skall hitta på något kul i sommar? eller blir det bara till att hålla sig på hemmaplan?

www.blueberryhedgehogs.com

Linda-J
2009-07-30 12:23
#4

en resa till spanien blev det för oss sedan har vi bara varit hemma i sverige och roat oss med dag utflykter…. nu när man inte har några husdjur så är man inte lika låst längre….

zickan
2009-07-30 16:39
#5

Blivit en massa o dirigering i planerna. Gotlands färjorna krockade ju så vi får se men tror jag kommer till gotland i helgen.
Massa planer är redan fixade på gotland så jag hoppas man kommer iväg.
Sedan blev det en extra tur till skåne. Kommer bli en till tur mot skåne, norrköping, kalmar nu i slutet på aug. Troligen även en tyskland och danmarks resa på g också :-D
Mycket resande. Men det är sjukt kul att få röra på sig.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Linda-J
2009-07-31 12:54
#6

Ja verkligen, hur blir det om man hat bokat hotell och bokat in en massa aktiviterer på gotland… blev båtarna så skadade att man måste ställa in en massa veckor?

Annons:
Upp till toppen
Annons: