Annons:
Etikettatt-vara-igelkottsägare
Läst 1289 ggr
[Nininosen]
7/28/09, 2:18 AM

Magisk kotte..

Hur detta går till vet jag inte, jag har idag städat grundligt i mitt hem och därmed skurat golv cm för cm. Under tiden för att inte ha en massa kottar springandes bland såpan stoppade jag in dom i olika burar och fällde upp bryggan, där dom springer ut och in genom. Hur som hällst så stängde jag in min lilla vän Frulle(Full-rulle) som är en egypt och ganska ny i vårt hem. Han satt ensam i en bur och jag stägde in honom ordentligt. När jag städat klart fällde jag ner bryggorna igen och jag undrade vart Frulle var då buren var tom!? Jag letade i filtar och hus men han fans inte? Han hade in te kunnat ta sig ut eftersom det finns bara två öppningar, en på ovansidan villket var stängd och det stod två blå ikea backar på den. Byggan var fortfarande stängd? Hade jag glömmt honom? Nä, jag ver helt säker på att ja stoppat honom där eftersom jag såg honom när jag skurade. Nu till det konstiga. Jag tänkte att han kommer väl fram sen. Timmarna gick och kotte efter kotte kom förbi men ingen Frulle!? Jag började laga mat och skulle öppna skafferiet som är i samma höjd dom glasskåpen. Och gissa vad? Jo en FRulle rullar ut!? Hur i helvete ursäkta språket men gick detta till? Ändast jag har varit hemma idag så det finns inget annat sätt än att han tagit sig dit själv? Men hur? Jag är helt ifrån mig? Någon annan med magiska egypter?

Annons:
DoD
7/28/09, 4:38 AM
#1

Hehe de lät lite spännande

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

FunkyShrimp
7/28/09, 12:56 PM
#2

Du har skapat 5st likadana inlägg :P

[Nininosen]
7/28/09, 4:36 PM
#3

ja, ja såg det datorn jag sitter vid är lite efterbliven så jag blev förbannad och tryckte typ 10 gånger på publicera inlägg och vad hände? jo ingenting….?  fast nu när ja loggar in är det 5 st…. typiskt…

FunkyShrimp
7/28/09, 4:53 PM
#4

haha. men det blir så ibland.^^

Linda-J
7/30/09, 11:57 AM
#5

kottar kan!! man ska inte sluta förvånas över dem…. min kotte var borta hur länge som helst en dag med och vi leta och leta och på kvällen kom han fram när vi satte oss i soffan….

han hade gjort ett hål under tyget i soffan och krypit in och lagt sig där och tydligen somnat och vi väckte honom genom att sätta oss… Han var lite hungrig så han åt mer än vanligt men det var ett litet äventyr… så man ska inte sluta förvånas över vad djur kan

Upp till toppen
Annons: