Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdomar
Läst 876 ggr
Tina-A
8/6/09, 1:18 AM

Bolla ihop sig i handen

Jag har sett många bilder och filmer där någon tar upp sin igelkott, vänder sen på rygg och så rullar kotten ihop sig till en boll och sticker bara ut huvudet. Gulligt! Dock borde dom väl inte ligga på rygg för länge, men fortfarandra - gulligt :)

Min fråga är bara.. Hur lyckas man? :O
Om jag försöker lägga Martin på rygg så lägger han sig verkligen på rygg! Han lägger sig nästan platt på ryggen och spretar och sprattlar med sina 4 små tassar åt alla håll och kanter. Han rullar inte ihop sig utan visar hela magen och sträcker på benen. . ?!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annons:
[Nininosen]
8/6/09, 1:25 AM
#1

icke rädd kanske?

Tina-A
8/6/09, 1:26 AM
#2

Totalt orädd verkar det som.. Hehe.
Men på kottarna som sitter så ser det inte ut som dom är rädda heller, utan dom verkar sitta där och liksom.. Sitta! Sitta och ta det lugnt lite, inte oroliga alls. Eller till och med äta sådär. Men Martin vill verkligen inte ? Finns det något hemligt knep?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Nininosen]
8/6/09, 1:30 AM
#3

rullar han ihop sig när han hör höja ljud eller om du badar honom?

Tina-A
8/6/09, 1:33 AM
#4

#3: Inte när jag badar honom men vid vissa ljud, och han hoppar till när jag kommer för snabbt emot honom och han bollar sig när jag tar på honom rätt uppifrån, på taggarna. Och när jag väcker honom blir han också en boll :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Nininosen]
8/6/09, 1:40 AM
#5

hum, lustig orädd kotte iaf var glad för det ist tycker jag!

FunkyShrimp
8/6/09, 1:56 AM
#6

Lillemor brukar rulla ihop sig när man tar upp henne på rygg, men rätt snart börjar hon sprattla och vill bli vänd åt rätt håll^^

zaita kan ligga kvar en lite längre stund som boll. så ser hon supersöt ut när hon sticker fram ansiktet haha :) ser så otroligt skönt ut att ligga sådär, som i en fåtölj! :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: