Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 1584 ggr
Beata Nilsson
2009-08-09 23:20

Film på min kotte

Jag får inte min film att fungera… Kan någon förklara hur man gör? Jag har alltså filmen på min hårddisk, det ska väl gå att ladda upp?

Annons:
Tina-A
2009-08-09 23:45
#1

Du måste lägga upp filmen först på internet, exempelvis www.youtube.com eller www.photobucket.com . När du har laddat upp den där så klistrar du in länken  där det står "Video-URL:" här på iFokus.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Beata Nilsson
2009-08-09 23:51
#2

Mm, då förstår jag. Då kan ni inte se mina filmer. Admin kan ta bort hela den här tråden. Rynkar på näsan

Tina-A
2009-08-10 00:12
#3

Men kan du inte ladda upp dom på youtube eller photobucket först bara? :) Vore jättekul att se dina filmer. Det är gratis och går snabbt och enkelt att ladda upp filmerna på både youtube och photobucket.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Beata Nilsson
2009-08-10 00:30
#4

Å vad jobbigt. Min dator är så skruttig och laggar hela tiden. Orkar inte hålla på. Det är nog jobbigt att läsa och skriva här. Sorry. Flört

Grodan
2009-08-10 01:24
#5

fasiken… jag som blev så nyfis nu


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

toveb
2009-08-10 15:07
#6

Ååh.. jag med Sparvfot.

Älskar att se bilder på våra uppfödda kotteungar,när de gjort sig hemmastadda i sina nya hem med glada ägare.

Youtube är väl inte så knepigt,låt den ladda in på kvällen medan du gör något annat,så gjorde jag när min dator var seg..min fick stå på hela natten ibland,(fast då laddade jag in och inte ut).

Annons:
Upp till toppen
Annons: