Annons:
Etikettallmänt
Läst 3942 ggr
Mikaela_B
10/26/09, 3:06 AM

Kameran och jag är ovänner!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min sambos kamera är seriösa ovänner idag!

Fick den fantastiska idén av att vi skulle passa på att fota lite igelkotts beteenden idag, och så pass med ideén så fick jag chansen att fota beteendet som vi alla tycker är så underligt - Självbespottning…..

Perfekt tyckte jag då och som äntligen fick tummen ur att fota lite, MEN tror ni kameran var samarbets villig?!

OHNO kan vi ju säga med betoning på NO, först va blixten på och bilderna blev alldeles för ljusa och allmänt skit, sedan fick jag bort den men då va det för mörkt, sedan bytte jag läge på kameran och la till mer belysning i rummet och när man äntligen fick allt perfekt, va händer?!

Jo lilla herr igelkott är självklart klar med självbespottningen och ger sig iväg på nya äventyr!!! Hur typiskt är inte det då?!

Stod och skrek på sambon i ren panik över kameran också medans jag höll på och fiffla med den men han hade ju slagit på dövörat… morr….

Sedan la jag ner hela projektet, blev så sne för att kameran inte ville som jag ville… Aja här får jag väl bjuda på de misslyckade bilderna så får ni använda fantasin i att han har sin gigantiska giraff tunga och slämar stora spottfläckar över hela sidan….

För att avsluta denna historian som rubriken beskriver:

Jag och kameran är absolut inte vänner idag!!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Mikaela_B
10/26/09, 3:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

På bilden ovan så mördas min hunds sovfilt. ett frenetiskt tuggande på den iallafall….

Sedan har vi själva akrobatiken av självbespottning
( använd fantasin!! :D )

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
10/26/09, 3:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

sist men inte minst ( orkar inte lägga upp mer pinsamt värdelösa bilder ) Lite mer akrobatik, glöm inte föreställa er en giraff lång tunga :P

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
10/26/09, 8:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

typ giraff tunga

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
10/26/09, 8:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

spott

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mikaela_B
10/26/09, 9:40 PM
#5

Satt precis och kollade på en av mina som höll på med samma sak igen idag… morr…. Tänkter inte ens försöka igen, införskaffa mig en egen kamera och här ska de bli en systemkamera i så fall!!! :D

Inget kan gå fel eller svika mig då hahaha…. Lättare hanterade än vanliga digitalkameror.. humpf!

Avundsjuk Zickan ja de är jag!!! Snyft!!!

www.blueberryhedgehogs.com

[veralera]
10/27/09, 3:15 AM
#6

Wtf så lång tunga! Min pojkvän har sagt att hon har det (han såg den tydligen när han matade henne med pinkisar, vilket jag definitivt inte vågar göra) men jag trodde att han överdrev när han sa hur lång den var!

Sådär har jag aaaaldrig sett min kotte göra… Men har ju hört att de gör det ibland:P

Annons:
Grodan
11/5/09, 4:31 PM
#7

ah, vet hur det är med kameror… min gamla underbara vän gick sönder och jag fick köpa ny - tyvärr håller den absolut inte samma kvalitet… snyft**


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mikaela_B
11/5/09, 5:08 PM
#8

Den tar bra bilder annars, och sambon gör den allt för --.--
Men just när jag vill att den ska ta bra bilder så neeeeee…
Snyft

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: