Annons:
Etikettallmänt
Läst 1089 ggr
Mikaela_B
11/6/09, 2:09 AM

OT Julen närmar sig

Det blir kyligare och kyligare och snön har visat sig på många platser, viste ni att de är mindre än 4 veckor kvar till 1:a advent ? =) Tiden flyger fram och snart avslutar vi ytterliggare ett kapitel och startar ett nytt på igelkott iFokus.

Så vad händer till jul? Hur ser era julplaner ut och vad står högst upp på önskelistan?

Köper ni julklappar till era igelkottar ( Och övriga djur ) ?

Är det någon skillnad på inredning etc hos era djur under juletid eller ser allt ut som vanligt och dom får ta del av erat pynt?

Dela gärna med er :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
lovebuz
11/6/09, 3:20 PM
#1

Katt & hund får var sin tomte vid matplatsen :D

Vid påsk har de varsitt påskägg. Låter lite löjligt kanske men så är det:)

BlackWingedAngel
11/6/09, 7:29 PM
#2

Katten skulle fått en klösmöbel i julklapp men den fick hon för tidigt eftersom vi kände att hon behövde den. Så vi sa att vi ska hänga ett julklappssnöre i den på julafton. Snören är ju julklappar alldeles i sig själva när det gäller katter.

Men vad kotten ska få har jag inte bestämt än. Förra året fick han en ny bädd och den har han sovit i varje natt sedan dess i princip. Men jag får väl fundera ut något bra.

Mikaela_B
11/7/09, 5:09 AM
#3

Öhm ja köpa julklappar till 13 igelkottar, njaaaa dom får nöja sig med julpynt och lite mer lyxigare måltid och bli extra bortskämda till jul, kanske någon typ av leksaker som dom kan dela på eller nått också…

resterande av djuren kommer väl få något i julklapp, hunden typ tuggben, illern kommer få en ny bedd iallafall, ormarna får fan inget lite julpynt på terrariumen, och om man hittar någon kul billig inredning eller så kan dom väl få något sådannt.. haha Sen vette sjutton, blir en dyr historia om ja skall köpa till var och en inkl familjen och släkt :P

Vi får se vad Ullared har att erbjuda allt och alla till största del i år :P och någon zoobutik då…

www.blueberryhedgehogs.com

UlrikaD
11/7/09, 5:28 PM
#4

#3 Tänk om alla mina djur skulle få en julklapp var.Förvånad

Då skulle jag behöva sälja både lever och njurar på svarta marknade tror jag…..

Mikaela_B
11/7/09, 7:57 PM
#5

#4 haha! Ja det är nog bara början på vad du hade fått sälja :P

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: