Annons:
Etikettallmänt
Läst 894 ggr
Mikaela_B
10/29/09, 7:34 PM

Hur hittade ni hit?

Nu har vi ändå vart igång ett tag, och många namn här inne är välkända för dom flesta och vi är ett gäng som vart med från början och som vart med nästan helt från början och sedan de som dykt upp i våran igelkotts familj här på igelkott.ifokus på sista tiden…

Jag blir nyfiken, hur hittade vi alla hit från början?
Och hur tycker ni att det har vart så här långt?

Från mig: Jag hittade ju hit eftersom att jag startade forumet :D Lite svårt att inte hitta i så fall hihi, jag började som medlem på iller iFokus sedan så tyckte många att jag skulle starta upp ett eget om just igelkottar eftersom att det är där jag hör hemma i ämnet =)

Jag tycker att vi är ett av många i iFokus familjen som har ett forum där attityden och välmötandet har vart trevligt så gott som hela vägen, självklart har vi även här haft våra dyfter men folk är så öppensinnade att det snabbt gått över. Jag trivs som värd och med alla medlemar här inne så är jag även stolt värd =) Så jag tycker om hela gänget här inne och hoppas på att vi blir många många fler! :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
UlrikaD
10/29/09, 9:57 PM
#1

Jag hittade hit genom dig.Skrattande 

Skriver inte så mycket pga att jag inte har någon egen kotte. Men läser allt istället.

Får väl se vad som händer i framtiden….

JohannaMax
10/30/09, 10:44 PM
#2

Hittade hit via annan iFokus sajt.

Om man kollar annonser på kottar på blocket.se så är det många säljare som länkar hit o det är ju bra.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[veralera]
11/1/09, 1:54 PM
#3

En uppfödare rekommenderade sidan till mig. Hon sa att här fanns många bra, trevliga och seriösa igelkottsägare:) Hon hade rätt iaf!

Salladshataren
11/3/09, 3:07 PM
#4

Tack vare Mikaela som jag pratade jättemycket med på zoonen Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Mikaela_B
11/3/09, 4:42 PM
#5

#1 & 4 Haha reklam status till mig då :D

#2 Ja vi gillar uppfödare/säljare som länkar hit från blocket etc :)

#3 Den uppfödaren gillar vi :D Mkt trevliga och roliga igelkottsmänniskor här så de håller jag med om:D

www.blueberryhedgehogs.com

[veralera]
11/3/09, 4:53 PM
#6

Det är så trevligt med ett djurforum där folk hjälps åt! Alla iFokus forumen är väldigt trevliga överlags, det är helt underbart tycker jag. Tyvärr så brukar det ju ofta bli så när det gäller djur att det kan rätt lätt bli en otrevlig stämning eftersom vissa som hållt på längre med djur lätt finner sig i att "trycka ner" andra…

Annons:
lovebuz
11/7/09, 8:04 PM
#7

Jag hittade hit genom att jag först och främst är intresserad av kottar så jag sökte och fick upp denna sida, så jag tänkte att det vore spännande att bli medlem. Jag har lärt mig mycket på dessa dagar som jag varit medlem, jätteroligt! :)

Upp till toppen
Annons: