Annons:
Etikettuppfödare
Läst 2200 ggr
[Ida-Ida]
2010-01-26 15:04

Reportage

Hej!

Jag heter Ida Wenström och läser till journalist på Södra Vätterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Just nu har vi radioprojekt, och ska under de närmaste tre veckorna göra ett radioreportage om valfritt ämne.

Jag fastnade då för idén om igelkottar som husdjur. Varför man väljer att ha en igelkott som husdjur, vad det är för historia som ligger bakom och hur det är kort sagt. Gärna om det skulle finnas någon sorts twist på storyn. Att det finns någon spännande historia bakom hur och varför man skaffade igelkott.

Därför tänkte jag på en uppfödare. För jag tänkte mig att det finns en historia bakom varför man föder upp just igelkottar.

Men även någon som verkligen älskar sina små kottar och gärna skulle vilja berätta om det.

Bor någon av er i närheten av Jönköping eller i Östergötland? Eller vet ni någon som gör det?

Min mail är ida.wenstrom@telia.com
Och telefonnummer 076-8302578

Tacksam för svar så snabbt som möjligt då jag har en smula bråttom!

Annons:
Salladshataren
2010-01-27 23:25
#1

Har sagt åt sajtvärden att hon ska kolla in denna tråd Glad Hon är lite frånvarande pga graviditet.

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Mikaela_B
2010-02-05 19:11
#2

Jag skickade svar men dock verkar det inte som det gick fram,fick inget svar nämligen… och med den knappa tid som var kvar så tror jag inte det blev något =(

Men jag hoppas någon annan kanske fick kontakt och kunde ställa upp! :D För det är en toppen grej enligt mig…

www.blueberryhedgehogs.com

FunkyShrimp
2010-02-05 20:27
#3

jag skickade också svar men inte fått nåt tillbaka, nu andra gången.
missade hennes samtal då jag var påväg för att fixa mig till en filminspelning, sen hann jag inte ta numret från telefonsvararen hon lämnade. sen glömde jag svara på inlägget här, men svarade sen iaf, ganska tätt inpå när det skulle vart intervjudag, men ändå. det hela hade ju ganska ont om tid.

Upp till toppen
Annons: