Annons:
Etikettträff-utställning-och-mässa
Läst 3645 ggr
Mikaela_B
4/21/10, 4:10 PM

Träff i slottskogen Göteborg

Jag vill kolla intresset för en igelkotts träff i slottskogen- Göteborg, då i slutet på Juli eller i Augusti som det ser ut just nu, det är så svårt att förutse hur vädret kommer bli, alltså hur fort sommaren och värmen kommer att komma.

Så de är med förutsättningarna att de blir tillräkligt varmt så våra taggiga vänner kan följa med ut i solen.

Vi tänkte bjuda på lite fika ( kaffe, saft och fika bröd )
trevligt sällskap och då också underbart väder!

Vi tänkte också dra ihop någon typ av frågesport/tips promenad där frågorna då självklart! handlar om igelkottar ;) Och lite fina priser på det. :)

Så ni som är intresserade, oavsett om ni har igelkott eller icke, visa erat intresse så jag ser det! Så kanske vi kan få ihop en riktigt trevlig dag tillsammans i slottskogen.

// Mikaela m. Familj & Blue Berry Hedgehogs

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
lovebuz
4/21/10, 4:30 PM
#1

Men se där är du, hur har det gått med knodd?

Synd att gbg är så fantastiskt långt från mig, annars hade jag och min skrutt kommit.

Mikaela_B
4/21/10, 4:36 PM
#2

_Haha, ja jag e här, jag håller allt koll på er ;)
i den mån jag orkar, 3 timmar sömn / dag gör att datorn är inte de första man tänker på när man bor i ett zoo också :P

Men vi kan ju säga att den lill* vill inte komma ut! 3:e dagen övertid nu *bläää*_

Haha du kan åka till Gbg och sova här gratis, du kan betala genom att hjälpa mig med djuren här haha :P

www.blueberryhedgehogs.com

becccy
4/21/10, 5:30 PM
#3

jag är intresserad :)

Ratata
4/21/10, 10:26 PM
#4

Jag har ingen kotte men skulle hemskt gärna komma för att hälsa på några och deras ägare förstås :)

Mikaela_B
4/21/10, 11:46 PM
#5

#4 Här är man precis lika välkommen utan igelkott som med :D

Intresserade:

- Mikaela_B
- becccy

www.blueberryhedgehogs.com

lovebuz
4/21/10, 11:47 PM
#6

Skulle mer än gärna vara djurhjälp ;) hehe..

Får hoppas på knodd snart då :) är nyfiken!

Annons:
Mikaela_B
4/21/10, 11:55 PM
#7

#6 Jag lovar att jag delar med mig så fort marodören är ute :P För då lär jag bli lite mer frånvarande, så alla får ju veta varför med :P

Intresserade:

- Mikaela_B
- becccy
- Ratata

Kopiera och fortsätt fyll i listan ni som är intresserade =)

www.blueberryhedgehogs.com

UlrikaD
4/22/10, 10:22 PM
#8

Jag är intresserad. Sen om Kotte tänker följer med eller inte kan jag inte svara på. Han har hängt upp Stör ej skylten utanför fleecefilten.

Intresserade:

- Mikaela_B
- becccy
- Ratata

-UlrikaD

Mikaela_B
4/24/10, 1:36 AM
#9

haha!
Ja du ulrika de återstår helt enkelt att se, dagtid verkar ju inte vara hans grej riktigt :P

www.blueberryhedgehogs.com

marsam78
5/13/10, 9:19 PM
#10

Hejsan, jag har nyss fått se små söta igelkottungar på väg hem från affären en sen kväll. Ble så fäst vid dem. Nu undrar jag om det är någon här som vet hur/var jag kan skaffa en liten som husdjur för att att kunna uppfostra, tillbringa min tid med någonstans? Stannade till ett tag för att genomskåda dem söta ungarna tills dem försvann med mamman i buskarna..

Hör gärna av er om ni vet något… är verkligen sugen på att ha en igekolkott som husdjur.. Martin

marsam78
5/13/10, 9:20 PM
#11

Glömde att ni som vet var jag kan skaffa en igelkott kan maila mig på martin_samson@msn.com :)

BlackWingedAngel
5/14/10, 7:44 PM
#12

#10-11 Det där kändes väldigt OT.? Men sedan antar jag att du vet att det inte är sådan igelkott som den du såg ute som man har hemma som husdjur?

marsam78
5/15/10, 9:29 AM
#13

Vad är det för sorts igelkottar då?

Annons:
UlrikaD
5/15/10, 6:37 PM
#14

Vilda igelkottar som du ser ute i naturen är absolut förbjudet att ha som husdjur.

De som folk äger är afrikanska pygméigelkottar eller egyptiska långörade igelkottar. Det är tamigelkottar som du köper ifrån uppfödare.

Det är bara att läsa runt här lite på forumet, eller googla så hittar du info.

[Ai-chan]
5/16/10, 1:44 AM
#15

Om man inte änns vet vad för igelkottar man kan ha som husdjur så ska man väll ändå läsa på innan man skaffar, och inte bara skaffa…

Mikaela_B
5/16/10, 2:59 AM
#16

hum, känns som detta ämnet inte alls har med vad min tråd handlar om….. =/

Vill ha intresseanmälningar till en kotte träff i sommar, INGET annat här tack!

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
5/18/10, 11:04 PM
#17

Puttar upp tråden lite i hopp om att de finns fler intresserade=)

www.blueberryhedgehogs.com

[veralera]
5/24/10, 9:30 PM
#18

Jag hänger med… Om jag hittar något sätt att ta mig upp:P Och vågar gå ut phaha:P

Upp till toppen
Annons: