Annons:
Etikettallmänt
Läst 1765 ggr
Mikaela_B
2010-04-21 15:57

Planer inför sommaren?

Hejsan alla!

Nu när sommaren kommer krypandes så börjar ju semester planerna också komma, om dom inte redan är klara förståss.

Har ni planerat något kul i sommar? Skall ni göra något speciellt? Åka bort, i så fall vart? Och hur ska ni göra som har igelkottar?

Alltid lika intressant att se hur vi personer som har en del djur, men just igelkottar som är lite speciella och kräver lite mer än normalt, hur vi löser semestrar och annat på bästa sätt..

Kommer ni ta med er dom eller skaffa vakt kanske? Berätta gärna :)

För oss blir det:

Inga planer för tillfället, som dom flesta redan vet här inne så väntar jag och sambon barn, bara det blir en helt ny omställning för oss så någon semester blir det väl inte planerat så på rak ärm nu.

Och inte nog med det så har jag gått över tiden nu, så vi har inte en aning om när den lille är beräknad att komma, förutom att vi vet att om MAX 2½ vecka så är vi föräldrar :)

Vi hoppas iallafall på att få åka till min farmor och farfars stuga på orust, och kunna få låna den ett par dagar iallafall, då har vi tillgång till gäst stuga som vi gör om till våra små djur framför allt. Medans barn, hund och iller får dela glädjen med oss i storstugan :)

Sambons föräldrar flyttar dessutom till hus den 1 Juli, så det blir väl lite tid där med, men annars så blir det våran första sommar som en familj, och vi kommer få göra de bästa av den, och i slutet på sommaren så kommer vi avsluta det hela med ett dop för våran lilla bebis! Så som det ser ut nu så kommer alla djur ( förutom reptilerna ) att åka med oss om vi skall någon stans :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Mikaela_B
2010-04-27 20:25
#1

Har människorna gått i ide eller? :D Ingen som skall göra nått i sommar??

www.blueberryhedgehogs.com

almazs
2010-04-30 20:34
#2

jodå, vår familj åker som alltid ner till Skåne över nästan hela sommaren (y)

Upp till toppen
Annons: