Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdomar
Läst 2106 ggr
lovebuz
2010-07-02 22:58

Nätfönster?

Tjosan!

Lustig fråga men tänkte se hur ni har det. Sitter just nu i 29 graders värme inomhus och har ett par nätfönster i vardera sida av lägenheten. Tänkte ha dessa öppen i natt så man blir människa igen ;)

Då till frågan, kan man ha nätfönster på det viset med en kotte i närheten. För det finns säkert fler av er som behöver lite extra luft i huset om dagarna denna årstid :)

Annons:
Mikaela_B
2010-07-04 20:00
#1

Dessa 2 senaste dagarna så har jag seriöst haft fönster öppna, och balkong dörr, vi hade i förrgår 34 grader på framsidan! Helt sanslöst varmt!!

Och mina kottar mår toppen för det, och alla andra djur med dessutom… Mina har strosat runt på balkongen under dagtid för de gick verkligen inte att vara inomhus! Svettades åt dom små liven hehe..

Med tanke på att jag själv ser ut som en kokt kräfta hur mkt solfaktor man än kladdat på sig så är de bara bevis nog på att ett fönster här eller där dödar dom verkligen inte, så länge du fortfarande har över 17 grader eller så inne så tror jag dom bara tycker de är skönt om de kommer in en liten vind fläkt då och då…..

www.blueberryhedgehogs.com

lovebuz
2010-07-04 20:51
#2

Man skulle kunna spara värmen till vintern ;)

29 grader i sovrummet mitt är inte trevligt. Solen lyser inte mer eller mindre från morgon till sen kväll. Märks inte att fönster öppnas ens.

Mikaela_B
2010-07-06 16:56
#3

Hehe, har du 29 grader så är de inga problem att ha fönstrena öppna, nu har vi rums temperatur i lägenheten igen, så nu är dom öppna lite som vanligt bara för att vädra ut :)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: