Annons:
Etikettallmänt
Läst 2144 ggr
Mikaela_B
8/17/10, 1:16 AM

Igelkotts kunniga i Sthlm se hit!

Hallå alla!

Jag skriver till alla er igelkotts kunniga i sthlm, uppfödare mm som har hållt på  ett tag och har lite kött på benen och tycker att detta skulle vara intresserande!

Jag själv har vart på flertal gymnasieskolor och hållt föredrag för djurvårds klasser etc om skötsel, hantering, regler etc vad gällande igelkottar.

Nu har jag börjat få förfrågningar från gymnasieskolor i Sthlm som vill ha ditt folk som har lust att hålla föredrag för deras elever om just igelkottar och skötsel mm.

Detta är en otroligt bra och god chans, inte bara läringsrikt för eleverna men också för oss som håller igelkottar då vi får chansen att berätta om igelkottar och ge ut den information som vi anser passar och är vettig!

Ex promota mer om att dom ÄR INTE burdjur mm.
Det finns mycket information som man kan dela med sig av! Just för att djurvårdarna sedan också blir en del av vårat nya djursjukvårdssystem så är de viktiga elever och som är fantastiskt att dom vill ta med igelkottar i sin utbildning.

Dessutom är de ett steg närmare att man kanske till slut tar sig ut på fler högskolor som utbildar veterinärer och djursjukvårdare och får chansen att visa att igelkottar finns i våra hus, och att bätte vård och koll borde finnas på alla våra veterinär stationer!

Så finns det folk i Stockholm som skulle vara intresserade av att åka till gymnasieskolor etc och hålla föredrag, snälla skicka då eran kontakt information till mig, skriv om ni är uppfödare eller inte och skicka det i ett mail till mig. märk mailet med

**_Föredrag i Sthlm 

Jag tar emot intresse anmälningar fram till den 23/8-2010 sedan behöver jag skicka de anmälningar med information till gällande skolor som frågat mig, självfallet tar jag emot i efterhand med, men jag måste informera under nästa vecka till gällande skolor._**

Bluehedgies@live.se

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
UlrikaD
8/17/10, 2:26 AM
#1

Vilken bra idé. Dock hoppas jag verkligen att de som tar på sig detta verkligen vet vad de pratar om.

Vet vissa illerfolk som varit på föredrag och som tyvärr inte varit särskilt lämpade för detta. Blir ju inte så bra om den som håller föredraget inte riktigt vet vad de pratar om.

Mikaela_B
8/18/10, 2:03 AM
#2

Nej de är ju det som är problemet…
Jag har ju färdigt material just till sådana här saker som finns till förfogande om de finns intresserade som vill ställa upp…

Speciellt när man ändå blivit kontaktad av lärare i sthlm som söker just personer till detta så hoppas jag att någon vill…

www.blueberryhedgehogs.com

Ypsilon1
8/18/10, 9:37 AM
#3

Jag har en stor erfarenhet av föredrag och föreläsningar och ville gärna ställa upp. Tyvärr är jag osäker på mina språkfärdigheter. Men om ingen annan dyker upp, kan jag försöka. Ska skicka e-mail till dig.

[Nininosen]
8/23/10, 1:52 PM
#4

Jag borde kunna ställa upp =)

Ypsilon1
8/23/10, 2:01 PM
#5

Super! Thank the Hedgehog God du tänker ställa upp :)

Mikaela_B
8/28/10, 2:30 AM
#6

# 4 jag mailar dig under helgen, då jag behöver lite info från dig, och sedan ska du få lite mer info ifrån mig med om skolor etc ;) Så får du se vad du tycker och tänker!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
[Nininosen]
8/28/10, 3:41 PM
#7

det låter bra det!

mvh

Upp till toppen
Annons: