Annons:
Etikettallmänt
Läst 2337 ggr
lovebuz
8/26/10, 7:11 PM

VAK - vård av kotte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla skrutt var lite seg igår och inte sådär jätteaktiv, rullande inte ut sig lika snabbt som vanligt. Vet ju inte om det är att hon ändrar sina vakentider osv. för nu kan hon ibland komma springandes vid åtta, annars var elva tiden den rätta tiden för det. Äta gör hon oftast på kvällen men nu gjorde hon det på morgon idag.

För säkerhets skull höjde jag värmen så nu sitter man här och toksvettas istället och idag tog jag lite vård av kotte halva dagen och jobbade hemifrån. Blev nojig och ville ha lite kontroll. Men hon är vild som en karusell så det verkar ju vara okej :) Allt ser bra ut för övrigt, säkert bara jag som nojjar.

Annons:
UlrikaD
8/27/10, 12:48 AM
#1

Håller tassarna härhemma att allt är ok såklart!

lovebuz
8/28/10, 2:06 PM
#2

Hon mår fint :)
Fick sig lite smaskigheter igår.

lovebuz
8/28/10, 2:11 PM
#3

Liten skrutt smaskar larver. En liten filmsnutt om någon är intresserad.

Just detta svar kanske skulle passa bättre i bildfilm kategorin. Bara ett litet svar på att hon mår bra :)

Starsprinkle
8/28/10, 3:41 PM
#4

Åhh,så underbar hon är när hon sitter där och smaskar och tuggar med hela ansiktet :D

UlrikaD
8/29/10, 3:43 AM
#5

Hon är säkert supersöt, men jag hoppar nog över larvsmaskandet faktiskt.Flört

Skönt att höra att allt är bra iallafall.

lovebuz
8/29/10, 2:15 PM
#6

Min bror brukar åka och köpa dessa larver. Närmaste ställe är 22 mil bort så man får passa på när han kommer och hälsar på då han bor fem minuter från djurmagazinet.

Han är liiite sådär småskraj för de där larverna. Så länge de håller sig i sin burk så är det bra :) Får bara se till att inte brorsonen hittar burken så det krälar larver i hela lägenheten.

Annons:
Upp till toppen
Annons: