Annons:
Etikettleksaker-och-aktivering
Läst 3440 ggr
LouAspen
2010-10-09 11:21

Klättring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte höra om det finns någon som har något bra tips på någon rolig, säker och marknära klätter-annordning. Min Hedwig klättrar bara om hon måste (hade henne i buren halva första natten hon kom hem till mig i juni men det var ju bara att släppa ut henne i huset redan den natten när hon gång på gång klätrrade uppför gallret och dunsade ner.) Min Stitch som jag haft en vecka nu däremot verkar gilla det här med klättring. Hänger överkastet eller täcket ner under natten har jag en igelkott i sängen och kläder som hänger ner från skrivbordsstolen får inte vara ifred längre, dock går det inte så bra för honom då dessa så klart ramlar ner. Vore kul att prova om han kan roa sig med någon säkrare form av klättring på nätterna.

Annons:
Mikaela_B
2010-10-17 23:42
#1

Det finns katt"ställningar" som är för kattungar, de är mer en lekanordning i olika delar som är låga till markytan, men ganska checka saker iallafall för mindre djur som kanske egentligen inte borde klättra på höga höjder men som ändå tycker de är intressant och kul…

Annars så kan man bygga själv =) Bara fantasin som sätter gränser!

Sist jag såg dessa för kattungar iallafall så var det på tradera, kostade inga stora summor heller… :)

www.blueberryhedgehogs.com

LouAspen
2010-10-26 01:31
#2

Oo ska kolla upp ^

[Tearix]
2010-10-27 13:39
#3

jag brukar lägga lättviktiga kartonger i en hög och en filt eller två över. sigge har aldrig klättrat upp i sängen men väl i tvättkorgen :p

Upp till toppen
Annons: