Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1483 ggr
Mikaela_B
2010-10-31 21:49

OT Annan mail typ än hotmail

Jag ska ta bort alla mina mail konton som har med hotmail att göra, tycker bara de är strul och konstigheter med de, sedan så skickar man mail till folk men får aldrig något svar, kan ta flera veckor och inget svar.

Så tror ju knappast att de är att folk skiter i att svara då de är seriösa människor :S men kommer mina mail inte fram då undrar man ju… hum, ne trött på datorer och nät :P Börja brevväxla på old school ways igen eller vadå :D Funka ju förr! Rök signaler kanske?!

Ne skämt och sido, jag vill bli rekomenderad till någon annan typ av mailhantering som INTE är hotmail, någon som använder något annat som är problem fritt? :D

Tack på förhand!

Grottmänniskan i götet som överväger bojkottning av internet och ersätta med brev :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
vinteralvan
2010-11-02 11:53
#1

Jag har aldrig haft problem med hotmail men om du vill byta finns ju Yahoo, det är också gratis.

mandariiin
2010-11-03 03:32
#2

gmail

Lia@mandariiin.com

Mikaela_B
2010-11-07 15:30
#3

#1 Jag har haft hotmail i alla år, men de är de sista året som det har strulat för mig, små vanliga problem som kan ske men som sker i för stora mängder för min smak just nu…

hum, får undersöka Yahoo har aldrig använt mig av de…

#2 Gmail har ja vart inne på… många som pratat om de och sagt att den ska va bra…

Får kolla lite på dessa helt enkelt :)

www.blueberryhedgehogs.com

Ratata
2010-11-08 19:26
#4

Gmail är jättebra, har haft min i 8 år och det bästa är att man aldrig behöver slänga något! Man har så stor inkorg att allt får plats, därför kan jag söka efter mail som är flera år gamla utan problem.

BlackWingedAngel
2010-11-08 21:59
#5

Det kan ju ha att göra med att du har MSN kopplat till din mail och det via den kommer massa skräp- alt virusmeddelanden. Då kanske inte folk vågar öppna mailen som kommer.

Mikaela_B
2010-11-09 21:36
#6

#5 oh där sa du något… humm….

#4 Tack för infon om erfarenheten med Gmail :)
Min sambo har också de och tycker med att den är suverän :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: