Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2171 ggr
Mikaela_B
11/29/10, 4:41 PM

Jul tävling

Nu börjar julen närma sig sakta men säkert, första advent är redan har så nu flyger de fram. Så va passar inte bättre än en jultävling?

**Jul igelkottar!

Jag gissar att julpyntet kommer fram sakta men säkert, så varför inte lite jul stämning hos dom små också?**

Ett bidrag per person och temat är igelkottarnas jul!
Fram till den 20/12-2010 kommer ni kunna skicka in erat bidrag, samma kväll kommer jag ha valt ut 3 bidrag som sedan ni medlemmar får rösta på, vilket bidrag som är eran favorit! 23/12 stängs omröstningen och på självaste julafton 24/12-2010 så presenteras vinnaren av 2010 jultävling.

Vinnaren: Medlem och igelkott som representerar kortet i tävlingen, kommer få varsin liten julklapp. Suprice!

Vad väntar ni på? Fram med julmys och kameror och låt igelkottarna stå modeller för julen!

**Lycka till!
**

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Mikaela_B
12/3/10, 12:40 AM
#1

puttar!
Komigen nu gott folk :D tävlings andan hit!!!!

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
12/17/10, 1:11 AM
#2

Putt!

Allvarligt? Inte en enda julbild iår? =(

www.blueberryhedgehogs.com

Soppkey
12/18/10, 1:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Äsch, då bidrar jag med en bild! Samma som jag redan lagt upp någon annanstans, men den är ju så fantastisk att den får komma med igen. Styx i Tomteland, alltså :)

Lupin
12/18/10, 7:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag bidrar så gärna med en bild på våra små kottar som vi har äran av att ha här hemma just nu.

www.vovvensdagis.se

Mikaela_B
12/20/10, 11:07 PM
#5

wiie! Nu har ni gjort min dag :D komigen nu allihop, mer bilder! :D

www.blueberryhedgehogs.com

Lupin
12/21/10, 12:00 AM
#6

Ja fler bilder hade varit jätte kul. Jag är med och puttar lite jag också. :)

www.vovvensdagis.se

Annons:
Mikaela_B
12/26/10, 11:57 PM
#7

usch va sen jag är med denna! Haft fullt upp hela julhelgen så tror ja får magsår… usch!! Skall ta tag i denna tävling imorgon så vi får rösta lite och utse en vinnare :)

www.blueberryhedgehogs.com

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: