Annons:
Etikettallmänt
Läst 1827 ggr
Mikaela_B
12/1/10, 6:15 PM

GP på besök

Idag har vi haft GP på besök här för en kortare intervju om igelkottar och lite fotografering :) Lilla Jelani som fick vara fotoprinsessan för dagen var väl inte riktigt någon fotoprinsessa :P

Blixten vart inte rolig alls från kameran, och alla plötsliga rörselser hela tiden och ljud var skrämande tyckte hon, men men jag hoppas att dom fick några bra bilder tillslut iallafall!

Lille Alvin vaknade precis när fotograf och journalist kom så journalisten fick agera barnvakt under tiden som de fotades :P ja hjälp säger ja bara :P Blir de flera sådana här tillfällen får ja se till att ha arrangerat barnpass och annat så de blir lite mer lugn och ro..

Men kul var de!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Soppkey
12/8/10, 12:41 PM
#1

Åh, vad spännande! Kommer man att kunna se och läsa intervjun någonstans sen?

Mikaela_B
12/9/10, 3:24 PM
#2

Artikeln kommer ut efter jul & Nyår så blir i Januari som den kommer :)

Får hojta till när jag vet vilket nummer den kommer med i =) hihi…

www.blueberryhedgehogs.com

[Nininosen]
12/9/10, 4:54 PM
#3

:) roligt!

[Nininosen]
12/9/10, 4:55 PM
#4

:) roligt!

Lupin
12/12/10, 1:19 AM
#5

Hoppas att du inte tar det här fel. Men det var lite skojjigt, hon ringde till mig före och ville ha en intervju innan hon kom i kontakt med dig. Men det var lite konsigt tycker jag, jag bor juh i Borlänge som ligger i dalarna. Så det tycker man inte att det skulle ha fungerat att komma hit. (Hon visste nog inte innan vart jag bodde) Men sen när jag pratade med henne igen så berättade hon att hon hade kommit i kontakt med dig. För visst var det väl en intevju om att ha igelkottar som husdjur från göteborgsPosten? Hoppas att man kan få läsa den sen, det skulle vara jätte kul. :)

www.vovvensdagis.se

Mikaela_B
12/12/10, 11:15 PM
#6

Yes de stämmer de stämmer! =)

Jo vi får la hoppas att den blir bra, har gjort lite ändringar som ja ville att hon skulle göra…

Så skall bli väldigt intressant

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Lupin
12/13/10, 10:19 PM
#7

Ja verkligen, jätte spännande och kanon roligt. :)

www.vovvensdagis.se

Mikaela_B
12/17/10, 1:09 AM
#8

Jo ja fann de hela väldigt ironiskt när journalisten blev personlig barnvakt till sonen under tiden som vi fotade :P haha… kan ju säga att min lilla pojk hade väldigt kul iallafall :D

Medans stackars Jelani ( Kotten ) inte tyckte blixten från kameran var speciellt spännande… men shit va gott de var med lite lyxigare variant av måltid efter man vart duktig :D

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: