Annons:
Etikettavel
Läst 2545 ggr
Mikaela_B
11/28/10, 10:24 PM

Lån av hane?

Jag har efter 2 misslyckade parningar seriöst tänkt ge upp, har 2 honor varav den ena har vart på parning i danmark och den andra har vi lånat en hane åt med spanskt import. Men båda misslyckades så blev inte bebisar här inte.

Nu så tänker jag ge ett försök till med en av honorna, inte båda, dock så får de vänta ett litet tag till.

Men jag vill gärna se om de är någon seriös uppfödare här inne som kanske kan tänka sig att låna ut sin hane för parning?

Varför jag vill låna och inte använder mina egna hanar e för att jag behöver nytt blod bland mina, och mitt mål e att jag själv skall kunna behålla minst 1 unge ur planerad kull.

Det jag söker i första hand är Pinto hane, Apricot, eller champagne. Finns några andra färger också som jag kan tänka mig, men de beror helt på eftersom att jag också kräver.

- Stamtavla / Uppfödarbevis
- importer -> vill veta vart ifrån och tidigare uppfödare som finns inom stamen.
- vart pappa tidigare? Hur många kullar, och hur många ungar.
- Min hona lämnas hos hanen ( jag står för alla utgifter etc )

Kort sagt, har ni en hane som ni tror lever upp till vad jag söker, så snälla hör av er, bild, info om han etc, gärna telefon nummer, lättare att tala på telefon än mail.
Vi kommer överens om vad ni vill ha i parningsavgift och allt sånt!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
cissiz
12/5/10, 11:09 PM
#1

Du får gärna låna min hane, men det är han som är pappa till dom du köpte av mig. Han är cinnamon tror jag.

Mikaela_B
12/7/10, 1:56 AM
#2

Mailar dig istället Cizzi :)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: