Annons:
Etikettallmänt
Läst 1582 ggr
Mikaela_B
2011-01-22 02:39

Mysigt med kotte tassar

Sitter i soffan och trycker vid datan, plötsligt så börjar man höra små trippanden över golvet, och vilka kan detta vara tro? Mina små bebisar så klart…

Älskar att höra dom små tassljuden över golvet på natten, dock har dom invaderat sonens leksaker så riktigt så tysta e dom inte… suuuuuck…

Men i löööve them anyway =)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
lovebuz
2011-01-22 10:11
#1

Ja de där tassarna är mys. Kan höra skrutt komma i hallen in till sin hemmabur då jag lagt mig. Mys. Hos dig blir det flera gånger fler. Hur många kottar har du nu? Hur gammal är sonen :)

Mikaela_B
2011-01-22 19:06
#2

Jag har 6 st nu bara, när jag fick barn så fick jag minska antalet, så mina gamlingar fick bo hos en kompis, där dom är nu, dock hälsar jag ju på flera ggr i veckan :) Sedan så dog 2 st av mina medelålders klass förra året =/

men sedan så har jag ju bokat 2 nya av annan art sedan så blir de 2-3 st till från tyskland…

Vi söker ju större och e ute efter en 4:a nu, så då skall alla mina kottar hem, även mina gamlingar :)

www.blueberryhedgehogs.com

Lupin
2011-01-22 23:25
#3

Ja, jag förstår dig precis. Det är underbart. Men gnisslande hjul är det lite dubbelt med ibland. Beronde på huvudverk eller inte men det finns juh botemedel mot det också. Lite olja och en huvudvärks tablett sen så har man hittar tjusningen med det också. Men se dom komma trippande över golvet är så mysigt. :D

www.vovvensdagis.se

Betta
2011-01-24 14:01
#4

Jag älskar ljudet av att höra liten gå upp. Bara nån minut efter att vi släckt lampan, stängt av tv och krupit ner i sängen hör man tassarna.. Finaste ljudet :)

Upp till toppen
Annons: