Annons:
Etikettallmänt
Läst 1674 ggr
RisOtto
1/21/11, 10:55 PM

kotteägare söker kotteägare

Hej! jag och min kotte Otto bor i Umeå och skulle gärna vilja komma i kontakt med någon annan igelkottsägare i Umeåtrakten, någon som känner sig träffad?? :)

Annons:
Kottesnutt
1/22/11, 3:28 AM
#1

hej! Bor också i umeå, har kotten Kotte på 8 månader :) Dock är han inte speciellt glad av sig, har problem med honom på det sättet att det är väldigt svårt att få honom att vänja sig vid "husfolket"… :/

lovebuz
1/22/11, 10:08 AM
#2

Min kotte är från Umeå (bullmark) och vi bor 22 mil från Umeå tyvärr.

RisOtto
1/22/11, 1:26 PM
#3

Kul att höra att det finns fler kottar i Umeå! :P

Min kotte är en hane 8 månader och från bullmark. Grejen var det att jag funderar på att skaffa en till igelkott, men är väldigt osäker på om han skulle acceptera en annan då han kan vara väldigt "fräsig" och vill helst vara själv, och jhan kommer nog fortsätta vara så men annars tycker jag att han har blivit van vid mig och det går väldigt bra att hantera honom :)

Det jag tänkte är att det känns dumt att skaffa en till kotte men att sedan bli tvungen att ge bort den nya kotten för att otto inte gillar det. Tänkte därför att det kunde vara bra om han fick träffa en annan kotte för att se hur han reagerar, fast om din kotte inte är så glad av sig kanske det inte blir någon bra kombination..

lovebuz
1/22/11, 3:04 PM
#4

Spännande då är din och min kotte syskon men inte från samma kull ;)

Kottesnutt
1/23/11, 4:43 PM
#5

jag vet inte hur han reagerar på andra kottar, har aldrig sett honom med andra, men är själv också sugen på en till kotte men just för att min nuvarande är som han är har jag låtit bli.. :/

Upp till toppen
Annons: