Annons:
Etikettallmänt
Läst 2485 ggr
Mikaela_B
2/4/11, 2:59 PM

Vad vill ni se mer av?

Hejsan allihop, jag försöker knåpa ihop någon typ av schema för lite artiklar, men jag vill veta vad ni vill se mer av, saknar ni något? Något ni vill ha mer av?  Jag har redan fått förfrågningar om just igelkotts färgerna, och inga som helst problem för min del, men ni får ha tålamod med att detta är ett stort projekt och kan ta lite tid.

Men jag tänkte dela upp dom i olika kategorier och starta med standard färgerna, för en sådan artikel borde vi tillsammans kunna få färdig hyfsat fort!

Jag kommer även starta med månadens medlem, ger det ett nytt försök så får vi se hur länge den blir kvar.

Tävlingar skall jag anordna mer, men jag önskar då också att fler medlemmar deltar :P Annars är det inte jätte skog.

Kom med förslag nu och visa att ni är vakna på sidan :)

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Lupin
2/5/11, 11:06 PM
#1

Lite om hur den perfekta utställnings igelkotten ska se ut. Lång eller kort nos? lång eller kortare kropp? Det skulle vara intressant. Visst har man kollat på utlänska sidor. Men det skulle vara roligt om det fanns här också lite mer lättläst. ;)

www.vovvensdagis.se

[Nininosen]
2/8/11, 4:07 PM
#2

Kanske en atrikel om försäkring på kotten, då jag vet att måånga skiter i att skaffa det på sina kottar och det kan bli snuskigt dyrt då vet vill söva kotte för endast en liten koll. Då läggs den kanske på blocket ist för att tas om hand om.

Mikaela_B
2/9/11, 11:09 PM
#3

#2 en mer utväcklad artikel om de menar du då? Eftersom att jag bara lagt upp en om just Agria gällande försäkring på igelkott

www.blueberryhedgehogs.com

[Nininosen]
2/10/11, 10:51 AM
#4

Jag är ju en nöt, haha ja såg det nu! Det fanns det ju redan!

Vad skall man hitta på då… hum kanske något roligt så som hur igelkotten beskrivs i sagor och vad den finns med i för mytelogier eller vad de nu heter. är det ett lycko djur ( vilket jag själv tycker ) eller kanske ett otursdjur. Vad förknippar människan med igelkotten osv… kanke kunde vara något?

Mikaela_B
2/10/11, 5:11 PM
#5

Kan utveckla lite fler har ju något om romarriket och igelkottar om ja inte minns fel och nått mer men skall se vad man kan hitta mer för kul =)

www.blueberryhedgehogs.com

[Nininosen]
2/10/11, 6:23 PM
#6

Spännande!!

Annons:
Upp till toppen
Annons: