Annons:
Etikettförening-stamtavla-och-register
Läst 5278 ggr
Mikaela_B
2011-02-13 23:55

Pawpeds registrering av igelkott

Nu kör jag ett försök till på att få en registrerings bas för igelkottar.

Jag skall försöka få igång deras nya program version på min data, men just nu vill det inte som jag vill, men försöker få det att funka, så fort jag lyckas kommer jag registrera mina igelkottar med deras stamtavlor på sidan!

Alla som vill ha sina igelkottar registrerade ber jag kontakta mig! Detta kommer ske på Pawpeds som det var prat på redan från början, och nu tänker jag se till att de blir av denna gången!

Som sagt kontakta mig i så fall!

www.blueberryhedgehogs.com

Annons:
Mikaela_B
2011-02-14 12:52
#1

Nu har jag fått igång det hela, jag har börjat registrera mina kottar just nu… Lite jobbigt med sen registrerings bas baserad på katter från början :P men men jag får nog till detta på något sätt, skall bara klura ut hur man får in stamtavlorna också, hum….

Men nu är vi igång med detta, så vill ni vara med? Efter allt tjat om en registrering så nu får ni allt vakna :)

www.blueberryhedgehogs.com

Mikaela_B
2011-02-14 12:54
#2

Nu har jag fått igång det hela, jag har börjat registrera mina kottar just nu… Lite jobbigt med sen registrerings bas baserad på katter från början :P men men jag får nog till detta på något sätt, skall bara klura ut hur man får in stamtavlorna också, hum….

Men nu är vi igång med detta, så vill ni vara med? Efter allt tjat om en registrering så nu får ni allt vakna :)

www.blueberryhedgehogs.com

Lupin
2011-02-14 19:07
#3

Självklart vill jag vara med, vilken toppen ide!

Det är bara att slå mig en signal och berätta lite mer för mig sen så är du gullig. :D

www.vovvensdagis.se

Lupin
2011-03-31 20:45
#4

Tänkte att jag skulle putta upp den här lite. Är det många som lagt till?

www.vovvensdagis.se

Mikaela_B
2011-03-31 22:37
#5

över 30 st igelkottar tror jag nog att jag puttat in iallafall.. väntar på fler, men sedan måste ja fixa in alla stamtavlor etc med, men de tar ju sån tid när man är själv på¨de hehe…

Så de tar sin tid, men men tror ni överlever :)

www.blueberryhedgehogs.com

Upp till toppen
Annons: