Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2168 ggr
-Cissi-
2017-05-08 16:19

Vild kotte

Hade en gissningsvis ung igelkott på tomten i höstas, sen försvan den gissade på att den gått i ide. Igår såg jag den igen. Och idag hittade jag den smaskandes på lite slaktrester jag inte hunnit kassera. Gick på toa och när jag kom tillbaka (för att flytta kaniner) hade den flyttat sej. Hon stog sen still och gick framåt mycket vaggandes skakigt. Har inte tänkt på hur dom går tidigare men känns ju som dom går med lite mer bestämda steg? Kan det bero på dvalan eller är det nått annat fel? Kanske inte rätt forum att fråga i men tänkte iaf att ni vet lite hur dom går. Filmade lite och ska se om jag kan få upp den.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Sommarek
2017-05-08 16:24
#1

Den ser definitivt vinglig ut jämfört med "våra" här hemma. Finns det någon kottecentral eller liknande du kan ta den till?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

-Cissi-
2017-05-08 16:33
#2

Inte vad jag vet om 🤔Kan googla lite

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Angelica Hallberg
2017-05-09 10:14
#3

var bor du?

Angelica Hallberg
2017-05-09 10:15
#4

ge vatten med honung i o kattmat blötmat

-Cissi-
2017-12-29 14:51
#5

Såg den inte igen, gissade på att den dog :( tänkte ringa en viltvårdare.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Alwyn
2018-03-28 16:29
#6

De kan vara lite vingliga när de just vaknat ur dvalan, de agerar som om de hade MBD. Oftast reder de ut det själva. Om vintern varit hård och lång kan den bli extra tuff för dem, inte alla klarar sig. Samma sak om de är svaga av någon anledning.

Annons:
Upp till toppen
Annons: