Off Topic

Vild kotte

2017-05-08 16:19 #0 av: -Cissi-
trim.0ad624a9-5971-4ef7-b763-d5e0c2a346d4.mov

Hade en gissningsvis ung igelkott på tomten i höstas, sen försvan den gissade på att den gått i ide.
Igår såg jag den igen.
Och idag hittade jag den smaskandes på lite slaktrester jag inte hunnit kassera.
Gick på toa och när jag kom tillbaka (för att flytta kaniner) hade den flyttat sej. Hon stog sen still och gick framåt mycket vaggandes skakigt. Har inte tänkt på hur dom går tidigare men känns ju som dom går med lite mer bestämda steg? Kan det bero på dvalan eller är det nått annat fel?
Kanske inte rätt forum att fråga i men tänkte iaf att ni vet lite hur dom går.
Filmade lite och ska se om jag kan få upp den.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2017-05-08 16:24 #1 av: Sommarek

Den ser definitivt vinglig ut jämfört med "våra" här hemma. Finns det någon kottecentral eller liknande du kan ta den till?

Anmäl
2017-05-08 16:33 #2 av: -Cissi-

Inte vad jag vet om 🤔Kan googla lite

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2017-05-09 10:14 #3 av: Angelica Hallberg

var bor du?

Anmäl
2017-05-09 10:15 #4 av: Angelica Hallberg

ge vatten med honung i o kattmat blötmat

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.