Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 17651 ggr
shimmer
4/11/17, 8:06 PM

Säljes / omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en jättefin liten afrikansk pygmeigelkott på 3 år som heter Luna här hemma, som jag tyvärr inte längre har lika mycket tid för som jag skulle önska! Jag funderar därför på att omplacera henne till ett nytt hem där hon kan få den uppmärksamhet och kärlek hon förtjänar!

Luna är en jättemysig och snäll liten krabat född den 10 april 2014, hon kan vara lite skygg till en början med nya lukter men har aldrig varit aggressiv och hon har inte heller haft några hälsoproblem under hela den tiden jag haft henne. Hon är av färgen ”cinnamon” och av normalvikt.

Det känns väldigt sorgligt att behöva leta efter ett nytt hem till min älskade lilla taggboll men i och med att jag är student som jobbar väldigt mycket samtidigt som jag letar bostad och planerar att plugga till hösten känner jag att Luna förtjänar mer tid än vad jag kan ge henne i nuläget (och eventuellt i framtiden).

Att hon kommer till ett bra hem är det viktigaste och jag vill att framtida familj är väl pålästa och helst har erfarenhet av igelkottar sedan innan. Jag är väldigt mån om att hon ska få komma till ett hem där hon får massvis med kärlek och uppmärksamhet. Jag ser även väldigt gärna att hon kommer till en familj som har andra husdjur eller igelkottar då hon alltid tyckt om och varit nyfiken på andra djur.

Jag köpte henne från en privat uppfödare i Härryda, Göteborg juni 2014 och stamtavla från uppfödaren finns.

Pris: 700 kr. Att hon kommer till någon som kan och vill lägga mycket tid och tålamod på henne är dock det viktigaste så priset kan diskuteras. Jag har även ett en öppen Ferplast kaninbur (stl 100 eller 120) där hon nu har sin sov-och matplats som jag kan skicka med ifall det är av intresse.

Jag bor i södra utkanten av Stockholm.

Du som är intresserad kan maila mig: linneaholmgren02@gmail.com!

Annons:
shimmer
1/23/18, 11:02 PM
#1

OBS!!! Ej aktuellt längre!!!

JessikaFlacke
1/24/18, 12:15 AM
#2

Låser tråden

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: