Annons:
Etikettköp-sälj-och-efterlyses
Läst 1772 ggr
Galantusnivalis
2017-03-15 10:29

(S) Igelkottshona till salu i Örnsköldsvik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Polka är en charmig, lätt överviktigt afrikansk pygmeigelkott född 2015 som behöver nytt hem då det tyvärr visade sig att hon och min dotter aldrig fann varandra själsligt. Funderingarna har funnits i ett år, så detta är inget lätt beslut. Jag är helt övertygad nu om att Polka behöver någon som tar sig tid att umgås mer med henne och inte blir rädd då hon är "pysig och grinig" ibland. Att det är ett enmansdjur stämmer nog ganska bra och hon Passar kvällspigg tonåring/vuxen bättre än barn tycker jag. Polka älskar att rulla sig i chinchillasand, försöker gå på lådan så gott det går och föredrar Orijen torrfoder samt larver ibland. Vi har provat olika foder, äggula m.m men hon är dock ganska kräsen. Polka är van vid katter och kan flytta på dem om hon vill, som den lilla bulldozer hon är. Jag fick veta av uppfödaren vid köpet att hon ej ska avlas på. Hon finns i Örnsköldsvik, Västernorrlands län. Minikattlådor, chinchillasand, x antal fleecefiltar, smådjurshage och foder ingår. 800 kr. Värmelampa finns att köpa begagnat, just nu räcker golvvärmen för henne.

Annons:
Angelica Hallberg
2017-03-15 16:47
#1

söt :) hittar du ingen köpare så är hon välkommen hit om jag lyckas ordna transport. Vi har 3 honor och är uppfödare så har stor erfarenhet. jag erbjuder inte pengar men livslångt hem. mitt nr är 0723180059 om du vill veta mer om oss om du inte hittar köpare. mvh Angelica Hallberg Säffle uppfödare och ordförande i Sveriges tamigelkottförening

Galantusnivalis
2017-03-16 06:47
#2

Tack snälla du :) Då har vi en plan B, väntar och ser! Jag ser att min användarprofil inte automatiskt visar namn och kontaktuppgifter, så här är de: Med vänlig hälsning, Anette Sjölund , anettesjolund@gmail.com

jonnesp
2017-04-03 20:29
#3

Så söt! Finns hon kvar? Är mycket intresserad!

[Sussiangel67]
2017-04-14 13:47
#4

Jag är jätte  intresserad bor själv i Örnsköldsvik

har sökt jätte mycket efter en kotte 

hör av dej gärna till mej

sussilisussili@hotmail.com

Galantusnivalis
2017-04-15 05:37
#5

Polka har nu fått ett nytt hem

Upp till toppen
Annons: